sneeuw foto's
sneeuw foto's
als jullie gaan rijden
post dan svp hier wat mooie foto's van jullie quad's in de sneeuw
dan heb ik ook nog een beetje sneeuw pret zonder quad
post dan svp hier wat mooie foto's van jullie quad's in de sneeuw
dan heb ik ook nog een beetje sneeuw pret zonder quad
2017 raptor 700 SE
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Re: sneeuw foto's
ik wouw al een topic gister aan maken maar ik krijg geen 1 foto er op :@
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Pro Quadrider
ewel ik d8 er juist te trekken maar ben het vergeten
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
- Donald4Motion
- Toeschouwer
Probeer het een via http://www.tinypic.com" onclick="window.open(this.href);return false;barossa chetaa schreef:ik wouw al een topic gister aan maken maar ik krijg geen 1 foto er op :@
even bladeren naar je foto,
druk op verklein voor de maat die je wilt gebruiken,
druk op uploaden(even wachten)
copieer nu de IMG-code in je bericht en je foto staat er
heb net stukje gereden. wou fotomaken maar men foon had kuren... software fout of iets met de batterij van men nokia n70 :S
Het sneeuwt me toch wat te hard. mijn vizier was helemaal wit. en met klep open rijden helpt ook niet. want dan word mijn bril ook wit
Was wel leuk om soms een ff flink door te trekken in de 2 ( hoger maar niet gegaan ivm gladheid en dat ik ook nog eens op de openbareweg zit.)
Hier wel een foto van achter het huis.
Het sneeuwt me toch wat te hard. mijn vizier was helemaal wit. en met klep open rijden helpt ook niet. want dan word mijn bril ook wit
Was wel leuk om soms een ff flink door te trekken in de 2 ( hoger maar niet gegaan ivm gladheid en dat ik ook nog eens op de openbareweg zit.)
Hier wel een foto van achter het huis.
-
- Toeschouwer
-
- Quadfanaat
jammergenoeg wou men vriendin niet naar buiten komen voor een foto'tje te trekken met dit weer.
heb bij ons in de buurt ('s gravenwezel) wat gaan "rijden".
ik geraakte amper boven de 20per uur omdat hij bijna altijd spinde en dus scheef trok.
bochten pakken ging waanzinnig slecht, ik had gedacht dat dat met een quad best ging lukken.
ik heb namelijk nog meer dan 1 cm profiel op men duro's.
morgen als het enkel nog wat nat is, ga ik nog wat rondrijden en dan kan ik een rond
punt eens gepland dwars nemen ipv rondtollen zonder hier de bedoeling toe te hebben.
have fun and drive safe!
ik geraakte amper boven de 20per uur omdat hij bijna altijd spinde en dus scheef trok.
bochten pakken ging waanzinnig slecht, ik had gedacht dat dat met een quad best ging lukken.
morgen als het enkel nog wat nat is, ga ik nog wat rondrijden en dan kan ik een rond
punt eens gepland dwars nemen ipv rondtollen zonder hier de bedoeling toe te hebben.
have fun and drive safe!
net men eerste (opstap)quadje gekocht.
dit om het te leren tot ik geld genoeg heb
voor men droom 660
dit om het te leren tot ik geld genoeg heb
voor men droom 660
Mijn Razr's hadden super grip...yannickdegroeve schreef:jammergenoeg wou men vriendin niet naar buiten komen voor een foto'tje te trekken met dit weer.
have fun and drive safe!
heerlik in de sneeuw rijden! ik heb alleen geen foto's gemaakt, zal ik de volgende keer doen!!
2takt
Idd mijne ook. behalve als ik flink doortrek natuurlijk. en door de bochten toch lekker glijden, maar toch genoeg grip hebben.Tiesko schreef:
Mijn Razr's hadden super grip...
heerlik in de sneeuw rijden! ik heb alleen geen foto's gemaakt, zal ik de volgende keer doen!!
cross he zonde als ze strooien met baanvelgen!
Dit dacht ik al, aangezien je veel grip had. Met die wegbandjes in de sneeuw zal de wegligging niet je van eht zijn he..
Groeten!
Groeten!
2takt
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Gister ook in de sneeuw gereden met wegbanden... Niet echt het meest geslaagde ritje de bocht kom je dus gewoon echt niet om zonder door te schuiven...
-
- Quadracer
- Contacteer:
iets tegengekomen mss?Twan #33 schreef:Gister ook in de sneeuw gereden met wegbanden... Niet echt het meest geslaagde ritje de bocht kom je dus gewoon echt niet om zonder door te schuiven...
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !