ik heb een raptor 700 en wil of een voledigge fp lijn of leocince uitlaatlijn kope.
nu welke combinatie is de beste met een powerbox of een powercommander en dat is het verschil als er al veschil in zi t als iemand mij kan verder helpe zou da zeer gunstig zijn......
powerbox of powercommander
-
- Toeschouwer
-
- Quadracer
Re: powerbox of powercommander
voor fp bestaat er geen map dacht ik
overigens is de leovince van kwaliteit ook veel beter/hoger
overigens is de leovince van kwaliteit ook veel beter/hoger
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb zelf dit weekend een powerbox op mn raptor 700 gezet heb er nog niet mee gereden maar werkt makkelijk
Je kan uit 4 base mappen kiezen standaard /standaard met ander filter/eindemper met filter/volledige lijn met filter
Daarnaast kan je met low / midd/ high nog fijn afstemmen maar dat is denk ik meer werk voor een testbank
De powercommander usb3 moet je mappen downloaden van internet als je map er bij staat werkt dit denk ik supper
Staat je map er niet bij moet je toch wat kiezen en ook op een testbank voor de zekerheid laten fijnafstemmen
Die mappen zijn uit america en die kloppen niet met nederland
Dus de keuze voor mij was om een powerbox te plaatsen lijkt mij in mijn geval handiger en goedkooper
succes met de keuze
Je kan uit 4 base mappen kiezen standaard /standaard met ander filter/eindemper met filter/volledige lijn met filter
Daarnaast kan je met low / midd/ high nog fijn afstemmen maar dat is denk ik meer werk voor een testbank
De powercommander usb3 moet je mappen downloaden van internet als je map er bij staat werkt dit denk ik supper
Staat je map er niet bij moet je toch wat kiezen en ook op een testbank voor de zekerheid laten fijnafstemmen
Die mappen zijn uit america en die kloppen niet met nederland
Dus de keuze voor mij was om een powerbox te plaatsen lijkt mij in mijn geval handiger en goedkooper
succes met de keuze
yamaha of toch een can-am
-
- Toeschouwer
oke da was wa ik wou wete.
nu nog es kijke wa mij da gaat koste die leovince en de powerbox.
bedankt alvast
nu nog es kijke wa mij da gaat koste die leovince en de powerbox.
bedankt alvast