video software geupdate naar laatste versie en divx 9.0 heb ik.
Nog steeds hetzelfde.....
Upload nul.
snap het niet en werkt serieus op 'mijn' systeem.
Hopend op een snelle reactie/oplossing
Ben blijkbaar niet de enige met dit pb.
mvg
Andries
Hey
ik heb geen flauw idee hoe dit komt, zelf nog geen last van gehad.
zijn er dan nog mensen met dit probleem?
@sg6, ik heb nog geen enkele andere klacht gehoord over de snelheid?
Heb je al je cookies en tijdelijke internet-bestanden al eens gewist, het lijkt alsof ie bij jou nog naar enkele oude bestanden terug wil grijpen, waardoor alles vertraagd.
Of eventueel firefox eens proberen ipv Internet Explorer, dan kan je al enkele dingen uitsluiten.
Normaal gezien ligt het trage scrollen aan het ontbreken van drivers voor je grafische kaart. Kijk eens bij je Apparaatbeheer wat voor grafische kaart je juist hebt en download dan de drivers van Nvidia of Ati/Amd.
ik heb de laatste drivers gedownload en geinstalleerd van mijn grafische kaart. steeds niet opgelost. Vind het raar dat het enkel hier op dit forum is en nergens anders op internet site's.
Je zou denken dat Z400 central dat die dit ook zou moeten doen doordat het daar overheerst van banners en dergelijke maar nee zo vloeiend als iets.
Snap het niet en zal blijven zoeken als ik tijd heb naar het probleem.
hihi, was even scrikken als ik op het fotum kwam, dacht dat ik verkeerd zat,
even wennen maar denk wel dat het uiteindelijk een stap vooruit is. ziet er goed uit, en hier geen problemen met traagheid van forum (safari) .
bij het upoloaden van een foto in de garage hier tog een probleem:
Dynamic Remote Image
The Use Of A Remote Image Failed Because It Appears To Be A Dynamic Image Which We Do Not Support.
Please Contact The Site And See If They Provide A Static Image Link And Try Again.
heb al op ander pc geprobeerd, de afbeelding verkleind, maar niets helpt, ik krijg steeds dit.
Dynamische afbeeldingen worden dus niet toegelaten. Met andere woorden: http://www.site.com/image.php?id=100" onclick="window.open(this.href);return false; zal niet werken. Je heb echt een rechtstreekse link nodig.