Quadrijden in de sneeuw? MET FOTO'S
-
- Quadrunner
Quadrijden in de sneeuw? MET FOTO'S
Er ligt een mooi pakje sneeuw bij ons.
Wie hebben er al in de sneeuw gereden? Dat lijkt me te gek omdat je minder grip hebt.
Helaas (verdorie) is mn yamaha niet klaar En de kawa beheers ik niet voldoende om even door de sneeuw te mee gaan rijden.
Ben benieuwd na jullie verhalen!
elders in dit topic foto's van mijn ijsritje
Wie hebben er al in de sneeuw gereden? Dat lijkt me te gek omdat je minder grip hebt.
Helaas (verdorie) is mn yamaha niet klaar En de kawa beheers ik niet voldoende om even door de sneeuw te mee gaan rijden.
Ben benieuwd na jullie verhalen!
elders in dit topic foto's van mijn ijsritje
Laatst gewijzigd door Koen Berendsen op zo 11 jan, 2009 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
YAMAHA BREEZE 125cc
Re: Quadrijden in de sneeuw?
bij afdeling foto's staan een paar foto's van quads in de sneeuw
-
- Quadracer
khad graag ook even gereden gisteren maar tis er niet van gekomen
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Heb zelf ook heerlijk gereden in de sneeuw afgelopen zondag.
Op de weg is het wennen hoor: je hebt dan niet veel grip met terreinbanden.
Maar op het gras (met een laag sneeuw uiteraard) was het kicken!
Op de weg is het wennen hoor: je hebt dan niet veel grip met terreinbanden.
Maar op het gras (met een laag sneeuw uiteraard) was het kicken!
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op za 03 apr, 2010 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- raptor350
- Quadracer
bwaah , koud of niet ... maakt allemaal niet uit , starten en rijden die handel
Gisteren om 22u lag er hier gigantisch veel sneeuw , dus ik ff al men vrienden uit de gemeente opgebeld en een half uur laten zijn we gaan crossen met 6 quads op de weh , zaaaaalig lekker driften door de bochten , we waren echt helemaal alleen op de baan zo chilll , alleen ging men achterrem nietmeer , die was vastgevroren door de sneeuw
greetzzz
Gisteren om 22u lag er hier gigantisch veel sneeuw , dus ik ff al men vrienden uit de gemeente opgebeld en een half uur laten zijn we gaan crossen met 6 quads op de weh , zaaaaalig lekker driften door de bochten , we waren echt helemaal alleen op de baan zo chilll , alleen ging men achterrem nietmeer , die was vastgevroren door de sneeuw
greetzzz
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Easy Quadrider
Was wel zalig in de sneeuw
Totaal geen grip met de terreinbanden en lekker driften door de bochten
Heb er echt van genoten
Castelli
Totaal geen grip met de terreinbanden en lekker driften door de bochten
Heb er echt van genoten
Castelli
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op za 03 apr, 2010 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
Nu baal ik pas goed dat ik mn quad dit weekend heb moeten missen!
Hopelijk valt er dit jaar nog een keer paar cm sneeuw! Wel lache dus! Vroeg me af of je wel goed kon driften maar dat schijnt dus erg makkelijk te gaan
Kheb monteur gebeld en gezegd dat hij moest opschieten!
Hopelijk valt er dit jaar nog een keer paar cm sneeuw! Wel lache dus! Vroeg me af of je wel goed kon driften maar dat schijnt dus erg makkelijk te gaan
Kheb monteur gebeld en gezegd dat hij moest opschieten!
YAMAHA BREEZE 125cc
het gaat geweldig als er sneeuw ligt zelfs met de auto
w-tec club member
-
- Quadrunner
Nou vandaag was het EINDELIJK zover.
Er ligt al een tijdje \een pak sneeuw in de wei! Ik heb hele week geen tijd gehad (school/werk) en gisteren naar de zwarte markt in beverwijk geweest (2 motrrjassen gekocht nieuw, waterdicht, rug/schouder/elleboog bescherming, rood/zwart. 70 euro per stuk!!! (op internet 150 ongeveer zelfde model/merk)
Nou vandaag toch maar even gereden door de wei met al dat sneeuw! Temperatur -2.8 dus prima weer(H)nieuwe motorjas aangedaan (stoer(H)) en de kawa rijdklaar laten mken door mn pa (zijn quad he:P) (mijn breeze is nog altijd kapot)
En de wei ingegaan! en het was me toch MOOI!!! Genoeg grip op het rechte stuk maar mooi driften in de bochten! lekker een groot terein voor mij alleen(H)
Viel me alleen wel tegen hoe snel je wegglijd niks geen vaart in de bochten! En als je door een hobbeltje wegschiet dan vliegt de hele kont erachteraan!
De motorjas deedt zn werk ook prima! Alelen mn vingertjes oeioeioei wat koud! Ik moet ook een bivakmuts hebben voor onder mn (cross) helm!
Jammer genoeg aat het deze week dooien.
Er ligt al een tijdje \een pak sneeuw in de wei! Ik heb hele week geen tijd gehad (school/werk) en gisteren naar de zwarte markt in beverwijk geweest (2 motrrjassen gekocht nieuw, waterdicht, rug/schouder/elleboog bescherming, rood/zwart. 70 euro per stuk!!! (op internet 150 ongeveer zelfde model/merk)
Nou vandaag toch maar even gereden door de wei met al dat sneeuw! Temperatur -2.8 dus prima weer(H)nieuwe motorjas aangedaan (stoer(H)) en de kawa rijdklaar laten mken door mn pa (zijn quad he:P) (mijn breeze is nog altijd kapot)
En de wei ingegaan! en het was me toch MOOI!!! Genoeg grip op het rechte stuk maar mooi driften in de bochten! lekker een groot terein voor mij alleen(H)
Viel me alleen wel tegen hoe snel je wegglijd niks geen vaart in de bochten! En als je door een hobbeltje wegschiet dan vliegt de hele kont erachteraan!
De motorjas deedt zn werk ook prima! Alelen mn vingertjes oeioeioei wat koud! Ik moet ook een bivakmuts hebben voor onder mn (cross) helm!
Jammer genoeg aat het deze week dooien.
YAMAHA BREEZE 125cc
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Hmmmm...hier is het alleen maar koud (-1 graden of zo) maar er ligt geen sneeuw jammer genoeg.
Niks om de quad onder de bevroren beschermhoes vandaan te halen helaas.
Zodra er sneeuw ligt ga ik ook zeker even rond banjeren
Niks om de quad onder de bevroren beschermhoes vandaan te halen helaas.
Zodra er sneeuw ligt ga ik ook zeker even rond banjeren
- raptor350
- Quadracer
Gisteren heeft een vriend van my zen blaster kapot gereden is de sneeuw
schade: op de krukas zit opwaartse speling dus drijfstang , big end , lagers , keerringen etc moeten vernieuwd worden.
Hij heeft het motorblok bij motos dave binnengebracht en gaat hem 380 euro kosten
Gelukkig is hij op tijd gestopt met crossen , zodat de cilinder , zuiger etc nog in perfecte staat zijn ( was 2 maand geleden al uitgeboord )
greetzzz
schade: op de krukas zit opwaartse speling dus drijfstang , big end , lagers , keerringen etc moeten vernieuwd worden.
Hij heeft het motorblok bij motos dave binnengebracht en gaat hem 380 euro kosten
Gelukkig is hij op tijd gestopt met crossen , zodat de cilinder , zuiger etc nog in perfecte staat zijn ( was 2 maand geleden al uitgeboord )
greetzzz
Owner van yamaha raptor350
-
- Quadrunner
HAha gelukkig dat de schade te herstellen is!raptor350 schreef:Gisteren heeft een vriend van my zen blaster kapot gereden is de sneeuw
greetzzz
't is indd oplotten geblazen was ook al bijna omgekanteld! Maar oh zo zalig dat rijden door de sneeuw(H) Zijn er trouwns ijsspeedway's voor quads? (kheb interesse:P)
YAMAHA BREEZE 125cc
-
- Quadrunner
Re: Quadrijden in de sneeuw? MET FOTO'S
Mijn pa heeft wat foto's gemaakt
http://94.100.113.188/458700001-4587500 ... _KVI6.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;
De quad+ ik (in mijn nieuwe motorjas)
http://94.100.113.137/458700001-458750000/458746701-" onclick="window.open(this.href);return false;
Achter in de wei
http://meutjen.hyves.nl/album/22956580/ ... _state__=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Vergroting!
http://94.100.113.148/458700001-458750000/458747101-" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog een mooie foto!
Andere foto's staan op mijn hyves meutjen.hyves.nl maar dit zijn de 3 mooiste foto's(H)
Hopelijk doen de links het!
Groeten Koen (ben super enthousiast kheb me zelden zo vermaakt met de quad en ook nog eens foto's)
http://94.100.113.188/458700001-4587500 ... _KVI6.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;
De quad+ ik (in mijn nieuwe motorjas)
http://94.100.113.137/458700001-458750000/458746701-" onclick="window.open(this.href);return false;
Achter in de wei
http://meutjen.hyves.nl/album/22956580/ ... _state__=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Vergroting!
http://94.100.113.148/458700001-458750000/458747101-" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog een mooie foto!
Andere foto's staan op mijn hyves meutjen.hyves.nl maar dit zijn de 3 mooiste foto's(H)
Hopelijk doen de links het!
Groeten Koen (ben super enthousiast kheb me zelden zo vermaakt met de quad en ook nog eens foto's)
YAMAHA BREEZE 125cc