LeOke's Blaster (verkocht :()
LeOke's Blaster (verkocht :()
heb dus eindelijk een zuivere blaster gevonden en heb er HEEL wat plannen mee... Ik vermeld er wel bij dat het een maaaaandenplan zal zijn en dat ik alles stap voor stap zal doen en me niet overhaasten!
hier wat "sfeer"foto's van de tot nu toe originele blaster!
updates volgen langzaam, maar ze volgen
hier wat "sfeer"foto's van de tot nu toe originele blaster!
updates volgen langzaam, maar ze volgen
Laatst gewijzigd door LeOke op ma 09 nov, 2009 06:53, 6 keer totaal gewijzigd.
Re: LeOke's Blaster
ah eindelijk een blaster gevonden
Rijden zou wel fuck zijn geweest he teminste bij mij wel doordat et zohard sneeuwt..
Rijden zou wel fuck zijn geweest he teminste bij mij wel doordat et zohard sneeuwt..
Hey!
Die Blaster ziet er goed uit.. wat zijn je plannen precies?
Veel succes met het project!
Groeten!
Groeten!
2takt
laat het ons zo zeggen: het is zodanig erg dat ik niet weet met wat eerst te beginnen, optisch of motorisch...Tiesko schreef:Hey!
Groeten!
haha, dat is een luxe probleem dus...
Ik zou je aanraden eerst optisch, en dan motorisch! is wat makkelijker opbouwen..
Groeten!
Ik zou je aanraden eerst optisch, en dan motorisch! is wat makkelijker opbouwen..
Groeten!
2takt
motorisch eerst andere pijp en dan luchtfilter deksel ervan + grotere sproeier dan loopt je blaster echt goed
w-tec club member
Dat klopt! Maar ik neem aan dat Leoke de Blaster in één rits alles gaat aanpassen?...
Groeten!
Groeten!
2takt
neeneen, alles stap voor stap, als ik bv een uitlaat ga steken gaat er onmiddellijk wel een Carbu afstel kit bij, open luchtfilter en V-force membraam. dat ik niet iedere keer alles moet afstellen als ik iets verander...Tiesko schreef:Dat klopt! Maar ik neem aan dat Leoke de Blaster in één rits alles gaat aanpassen?...
Groeten!
Als je al een andere uitlaat, open luchtfilterbox en een jet kit installeert heb je al een totaal andere Blaster....dat heb k nu ook gemerkt!
Ik wil alleen ook gaan kijken voor zo'n V force Membraam, dit is nogal een verschil heb ik gehoord he?
Groeten!
Ik wil alleen ook gaan kijken voor zo'n V force Membraam, dit is nogal een verschil heb ik gehoord he?
Groeten!
2takt
heb ik ook gelezen op Amerikaans blasterforum, dus vaneerste keer goed doen!
kleine update:
krijg van een vriend een achterveer van öhlins voor niks, dus ik vind het goed meegenomen Moet ze nog plaatsen maar foto komt er wel aan
krijg van een vriend een achterveer van öhlins voor niks, dus ik vind het goed meegenomen Moet ze nog plaatsen maar foto komt er wel aan
nice
plaats maar snel een foto
plaats maar snel een foto
en nu de vraag van 1 miljoen se
wat is de beste uitlaat die ik kan kopen voor men blaster? Ik heb beslist van eerst de uitlaat te kopen...
keuzes waar ik al naartoe zitten kijken/luisteren heb:
-Toomey B1 (volgens mij de beste en mooiste(je krijgt er ook een luchtfilter en jetkit bij+instructies)) 520€
-Factory seven (volgens veel forum's DE beste) 329 dollar zonder verzending enzo
-LRD RFX (ook 1 van de betere) 385 dollar zonder verzending enzo
-DMC Alien 299 dollar zonder verzending enzo
FMF series enzo breken ze overal af, de bovenstaande uitlaten zijn stukken beter dan de DG en FMF en dergelijke...
mijn voorkeur gaat naar de Toomey B1 maar heb jullie mening nog niet gehoord hé. Misschien hebben jullie nog een ander soort uitlaat in gedachten ofzo?
bedankt op voorhand
wat is de beste uitlaat die ik kan kopen voor men blaster? Ik heb beslist van eerst de uitlaat te kopen...
keuzes waar ik al naartoe zitten kijken/luisteren heb:
-Toomey B1 (volgens mij de beste en mooiste(je krijgt er ook een luchtfilter en jetkit bij+instructies)) 520€
-Factory seven (volgens veel forum's DE beste) 329 dollar zonder verzending enzo
-LRD RFX (ook 1 van de betere) 385 dollar zonder verzending enzo
-DMC Alien 299 dollar zonder verzending enzo
FMF series enzo breken ze overal af, de bovenstaande uitlaten zijn stukken beter dan de DG en FMF en dergelijke...
mijn voorkeur gaat naar de Toomey B1 maar heb jullie mening nog niet gehoord hé. Misschien hebben jullie nog een ander soort uitlaat in gedachten ofzo?
bedankt op voorhand
Laatst gewijzigd door LeOke op zo 30 nov, 2008 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: LeOke's Blaster (Vraag uitlaatkeuze?)
Zilladude hier heeft op zijn banshee een toomey staan.. Vraag aan hem eens zijn bevindingen ervan
Re: LeOke's Blaster (Vraag uitlaatkeuze?)
ik heb er Doma onder gehad en was er zeer tevreden over, maar zowat alle aftermarked uitlaten zullen qua prestaties niet ver uit elkaar liggen
w-tec club member