weten jullie misschien nog wat leuke trucs om te oevenen???? k kan nu op 2 wielen rijden en een donut maken weten jullie nog wat?????????????
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
heb ik ook gedaan , maar ben op men zij geland ... stuurstang geplooid etc...yannickdegroeve schreef:ik heb deze week men eerste 360° gedaan
heel leuke truc eigelijk
kan je naar mijn ondervindingen enkel doen op een goed vochtige ondergrond of gras.
ik heb het zo gedaan:
20per uur rechtdoor rijden en dan een heel kort rukje naar links en direct volledig rechts en massas gas geven!
dan zit je al in de 180 zonder problemen en dan gewoon blijven proberen tot hij verder gaat.
ik kan het moeilijk uitleggen nu ik er bij zit na te denken...
maar eens het lukt is het makkelijk en fun!!
yannickdegroeve schreef:ik heb deze week men eerste 360° gedaan
heel leuke truc eigelijk
kan je naar mijn ondervindingen enkel doen op een goed vochtige ondergrond of gras.
ik heb het zo gedaan:
20per uur rechtdoor rijden en dan een heel kort rukje naar links en direct volledig rechts en massas gas geven!
dan zit je al in de 180 zonder problemen en dan gewoon blijven proberen tot hij verder gaat.
wil ik u toch eens zien doen hoor~JoAcHiM~ schreef:yannickdegroeve schreef:ik heb deze week men eerste 360° gedaan
heel leuke truc eigelijk
ik heb het zo gedaan:
Lukt ook op droge tarmac hoor