warrior betonschreper (blokje blingbling p3)
warrior betonschreper (blokje blingbling p3)
Hallo iedereen ,
Sinds kort snuister ik hier rond op het forum .Na al die projecten te zien en er al jaren van te praten .Is het er eindelijk van gekomen .En staat er sinds vorige week een warrior bj 99 in de garage .Aangezien dit hier staat kunnen jullie al wel raden wat de toekomstplannen zijn .Is nog niet voor meteen (lees dollars)maar hou jullie op de hoogte
Sinds kort snuister ik hier rond op het forum .Na al die projecten te zien en er al jaren van te praten .Is het er eindelijk van gekomen .En staat er sinds vorige week een warrior bj 99 in de garage .Aangezien dit hier staat kunnen jullie al wel raden wat de toekomstplannen zijn .Is nog niet voor meteen (lees dollars)maar hou jullie op de hoogte
Laatst gewijzigd door cousse.d op ma 23 mar, 2009 20:05, 3 keer totaal gewijzigd.
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: warrior betonschreper
weeral een warrior bij ze worden goed vertegenwoordigt tegenwoordig
ben benieuwd naar de veranderingen
ben benieuwd naar de veranderingen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Ben benieuwd naar de veranderingen!
de warriors komen dadelijk nog in de meerderheid
Ziet er nog goed uit
Al plannen ?
Ziet er nog goed uit
Al plannen ?
-
- Quadracer
ziet er nog zeer proper uit om van 99 te zijn verzorg hem goed en als iets verabdert foto's plaatsen zou ik zeggen en welkom op het forum.
grtz jelle
grtz jelle
raptor 660 power
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op vr 26 mar, 2010 04:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Allereerst welkom op het forum en proficiat met je nieuwe aanwinst. ziet er goed uit voor bouwjaar '99 de vorige eigenaar moet er wel zuinig op zijn geweest.
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Die ziet er inderdaag nog goed uit, maar zoals gevraagd: al plannen?..quad-racerrr schreef:de warriors komen dadelijk nog in de meerderheid
Ziet er nog goed uit
Al plannen ?
2takt
De plannen laag en liefst zo veel mogelijk .bredere achteras iets verlengen van de achterbrug.straatbanden waarschijnlijk scooterbanden vooraan .kappen spuiten maar nog geen idee van de kleur ..... en zal daar wel niet stoppen zeker eens je bezig bent
ja iets te veel rond gekeken op het forum en dan krijg je volgend resultaat na een paar uurtjes sleutelen
zal dus totale ombouw worden naar sm
al begonnen met het verlassen van de veerpunten op de a-armen
resultaat is dit heb nog 8cm slag over dus dit zal wel voldoende zijn anders worden er nog bumpstops gemonteerd op de veren
en dan komt de moeilijkste keuze de kleur heb er nog geen idee van .
zal dus totale ombouw worden naar sm
resultaat is dit heb nog 8cm slag over dus dit zal wel voldoende zijn anders worden er nog bumpstops gemonteerd op de veren
en dan komt de moeilijkste keuze de kleur heb er nog geen idee van .
- yamahakoppel
- Quad GOD
ziet er al mooi uit, doet mij denken aan mijne amper 1 jaar geleden en zit nog met ideeën voor deze winter als mijn stukken aankomen
ben benieuwd naar uw veranderingen
ben benieuwd naar uw veranderingen
Groetjes Kris
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op vr 26 mar, 2010 04:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben je aan het twijfelen tussen bepaalde kleuren? of heb je helemaal geen idee?..cousse.d schreef:en dan komt de moeilijkste keuze de kleur heb er nog geen idee van .
Groete!
2takt
goe bezig!!!
wel goed lassen he want anders zou je wel eens iet kunnen meemaken onderweg
werk hem maar lekker af!!!
wel goed lassen he want anders zou je wel eens iet kunnen meemaken onderweg
werk hem maar lekker af!!!
Kijk als ik die mogelijkheid zou hebben had ik het ook zo gedaan! maar gelukkig werken de blokjes ook nog steedscousse.d schreef:...
...
Erg leuk project, ik volg het nu al met aandacht!