Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?
[quote="kees"]Bwooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap bwoaaaaaaaaaaaoopppppp bwooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap (75) met een rappy 700 opzoek naar wildcrossers. Ik zie het al helemaal voor me.
Dikke uitlaat eronder. Die str.nt woute moeten eerst es leren rijden.
stront woute? dank u.. al eens nagedacht dat er ook mss flikke zijn die ook van het quadrijde houde enzo? wij hebben een voorbeeldfunctie, klopt, we moeten diegene op de vingers tikken die iets misdoen,klopt, maar ook WIJ zijn maar mensen die ook van dinge houden zoals snel rijden en weet ik veel wa.. we zijn niet allemaal zoals nonkel flik hoor.. Jammer van zo'n uitspraken maarjah
Dikke uitlaat eronder. Die str.nt woute moeten eerst es leren rijden.
stront woute? dank u.. al eens nagedacht dat er ook mss flikke zijn die ook van het quadrijde houde enzo? wij hebben een voorbeeldfunctie, klopt, we moeten diegene op de vingers tikken die iets misdoen,klopt, maar ook WIJ zijn maar mensen die ook van dinge houden zoals snel rijden en weet ik veel wa.. we zijn niet allemaal zoals nonkel flik hoor.. Jammer van zo'n uitspraken maarjah
Another one bites to dust..
-
- Quadfanaat
Re: Politie gaat patrouilleren met quad in 'de bergen'?
Uhm eigelijk heeft de persoon die zegt da flikke ook mor mense zijn gelijk. Maar de rest ook ze geve ons geen ander keuze dan erges te gaan rijde waar et ni mag. Ze verjaage de sport zo overal da ge dikwijls verdomd lang moet rijde om erges te kome waar ge een goei crossparcour hebt om te rijde, en dan moet ge nog zien da quads er zijn toegelate. Want da is ook ni overal het geval. En eigelijk zou da op plaatse waar da ge ni moogt ni nodig zijn. Hoeveel velde zijn der ni waar ze niks mee doen enal hoeveel stukke storte ze gen afval omda der toch niks mee gedaan word. Daar zoude ze makelijk iet kunne maake en nog iet op verdiene ook. In de plaats van iedereen weg te jaage kunne ze beter een oplossing geeve mor nee das ni goe ver de staatskas zeker Ik vin da ze in alles wa overdrijve en ja idd de spanbroekskes moge overal waar ze wille bekan rije zonder zever te krijge maja ons dinges maake lawaai das iet waar ze over valle morja wa valt der aan te doen ge kunt me alemaal een petietie tekene en genoeg stemme hebbe en dan nog 5 jaar wachte om MSS iets te krijge waar ge iets aan hebt s alemaal ni fair mor geld poempe in een fanfare ver elk dorp wer da we dan me alemaal gezamelijk ver gon werke en waar da niemand om geeft. Da ga dan wer wel en de etentjes van die politiekers kunne ze dan wel betaale. Terwijl da ver gen kl*te nodig is maja k gon der ni te ver op doordramme want da sta der nog nen hoop zever da niks helpt
Trotse eigenaar van een KTM 525XC
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Dan hebben jullie het nog makkelijk: hier in Noord Holland heb je al helemaal geen plek waar je een beetje kan off-road'den.
Mijn leukste ervaringen voorlopig zijn rustige ritjes langs de weg in de berm...
(en als de politie op dat moment langs komt heb ik alsnog een probleem: dat weet ik nu al)
Men heeft een project lopen om een crossbaan te creeren in de buurt, maar dat loopt al sinds 6 of 8 jaar, en de verschillende gemeentes zijn er nog niet helemaal over uit. Dus dat gaat ook niets worden. (men is bang voor overlast......)
Mijn leukste ervaringen voorlopig zijn rustige ritjes langs de weg in de berm...
(en als de politie op dat moment langs komt heb ik alsnog een probleem: dat weet ik nu al)
Men heeft een project lopen om een crossbaan te creeren in de buurt, maar dat loopt al sinds 6 of 8 jaar, en de verschillende gemeentes zijn er nog niet helemaal over uit. Dus dat gaat ook niets worden. (men is bang voor overlast......)
- raptor350
- Quadracer
En op de maasvlakte daar in nl ?Denus schreef:Dan hebben jullie het nog makkelijk: hier in Noord Holland heb je al helemaal geen plek waar je een beetje kan off-road'den.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Da's nogal een rit vanaf mijn woonplaats....
Routebeschrijving naar Maasvlakte, Rotterdam
164 km – ca. 1 uur 58 min. (met de auto)
- raptor350
- Quadracer
ja idd , of westdorpe , of axel ? ...Denus schreef:Da's nogal een rit vanaf mijn woonplaats....
daar ga ik vanaf nu ook naartoe , westdorpe , omdat er gewoon nergens meer legaal mag gecrossd worden
Ligt wel in nl, maar voor mij is het maar 80km rijden , inkom per dag is 12 euro ( quads )
dus valt nog mee voor je een hele dag te amuseren
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Pff: dat is nog verder van huis (voor mij dan).
Ik woon gewoon op de verkeerde locatie
- raptor350
- Quadracer
In nederland zijn er veel meer cross-terreinen dan in belgie hoor , eens goed zoeken kan je mss verder helpenDenus schreef:Pff: dat is nog verder van huis (voor mij dan).
Want het is echt de moeite waard
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Ik denk dat je wel moet beseffen dat ik in Noord-Holland woon, en niet in Limburg of Zeeland: dat maakt heel veel uit.
Ik heb al gezocht, en heb alle bekende terreinen in kaart gebracht: deze zijn bijna allemaal gesitueerd in het zuiden.
Er is wel een baan in Tessel, maar ik weet nog niet of je daar ook met een quad mag rijden.
Nederland is dan wel klein, maar 200 of 300 km rijden om even lekker te kunnen crossen is nou niet echt handig.
Mijn volgende optie zal zijn een aanhangwagen zodat ik mijn quad met de auto naar de locaties kan brengen...
Voorlopig rij ik af en toe lekker op de kleine wegen door de dorpjes: geen offroad maar wel gezellig.
Ik heb al gezocht, en heb alle bekende terreinen in kaart gebracht: deze zijn bijna allemaal gesitueerd in het zuiden.
Er is wel een baan in Tessel, maar ik weet nog niet of je daar ook met een quad mag rijden.
Nederland is dan wel klein, maar 200 of 300 km rijden om even lekker te kunnen crossen is nou niet echt handig.
Mijn volgende optie zal zijn een aanhangwagen zodat ik mijn quad met de auto naar de locaties kan brengen...
Voorlopig rij ik af en toe lekker op de kleine wegen door de dorpjes: geen offroad maar wel gezellig.
Hey, zou je mij misschien die crossbanen die je in kaart hebt gebracht kunne opsturen? dat lijkt me wel eens handig, een lijst met crossbanen in Nederland. Ik woon zelf in Zuid-Limburg namelijk, en de dichtsbijzijnde crossbaan voor mij is in Warsage, maar die is prive geloof ik...Denus schreef:Ik denk dat je wel moet beseffen dat ik in Noord-Holland woon, en niet in Limburg of Zeeland: dat maakt heel veel uit.
Groeten!
2takt
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Ik heb o.a. deze links voor je:
http://www.terreinrijden.nl/database_te ... =Nederland" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.knmv.nl/images/public_upload ... %20_3_.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor de rest heb ik wat gezocht op internet, en hier en daar wat mee gekregen, maar niets concreets.
(behalve dan de maasvlakte bijvoorbeeld, maar dat is een 'ver van m'n bed' show.)
http://www.terreinrijden.nl/database_te ... =Nederland" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.knmv.nl/images/public_upload ... %20_3_.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor de rest heb ik wat gezocht op internet, en hier en daar wat mee gekregen, maar niets concreets.
(behalve dan de maasvlakte bijvoorbeeld, maar dat is een 'ver van m'n bed' show.)
http://www.motocrossshop.nl/circuits.html" onclick="window.open(this.href);return false; succes ermeeTiesko schreef:Hey, zou je mij misschien die crossbanen die je in kaart hebt gebracht kunne opsturen? dat lijkt me wel eens handig, een lijst met crossbanen in Nederland. Ik woon zelf in Zuid-Limburg namelijk, en de dichtsbijzijnde crossbaan voor mij is in Warsage, maar die is prive geloof ik...Denus schreef:Ik denk dat je wel moet beseffen dat ik in Noord-Holland woon, en niet in Limburg of Zeeland: dat maakt heel veel uit.
Groeten!
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
waar woon je dan ong ik woon ook in zuid limbrugTiesko schreef:Hey, zou je mij misschien die crossbanen die je in kaart hebt gebracht kunne opsturen? dat lijkt me wel eens handig, een lijst met crossbanen in Nederland. Ik woon zelf in Zuid-Limburg namelijk, en de dichtsbijzijnde crossbaan voor mij is in Warsage, maar die is prive geloof ik...Denus schreef:Ik denk dat je wel moet beseffen dat ik in Noord-Holland woon, en niet in Limburg of Zeeland: dat maakt heel veel uit.
Groeten!
en gaa tot nu toe nog naar genk , want weet geen anderen crossbanen op het moment
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!