Yamaha YFZ 450

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Re: Yamaha YFZ 450

Bericht door z400_racer »

voor de verzekering kan je best de zoekknop eens gebruiken
ltr450 is net zoals de yfz450 crossgericht, de ltz400 hierintegen is beter aan te raden voor baangebruik en zowel offroad
raptor 350 en ltz 400 schelen niet zoveel, ltz heeft wel moderner blok dan raptor en prestaties liggen net iets hoger
kan je je goed inhouden kan je ook voor de raptor 700 gaan maar hier heeft ieder een eigen mening over
@ boncari: in belgie mag je toch wel met 2 op een quad rijden?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Ik zou de raptor 350 kiezen als beginnersquad als ik ouder was dan 14 jaar.... (ik ben op mijn 12e veel lager begonnen), of de z400.
De ltr 450 is een van de snelste productie quads, dus niet aan te raden als beginner en zeker niet voor meer onroad dan ofroad!
Voor de verzekering moet je even de zoekfunctie gebruiken!

@z400_racer: Dit mag volgens mij alleen als je quad daarvoor gehomologeerd is, dit is bijv zo bij de can-am outlander max. Deze heeft een extra stoeltje, is langer en heeft speciale voetsteunen.
De politie weet dit waarschijnlijk toch niet zo goed :wink: :D
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

ik ben begonnen met een 200 cc chinees om de basis principe te leren van het rijden, daarna ben ik over gestapt naar een blaster (getuned) dat was al een flinke stap en toen was ik wel wat ''power'' gewend en toen ben ik over gestapt naar de grootste en snelste klasse quads maar en tussen stap is zeker aan te raden, want je wordt soms nog al wel eens snel over moedig :wink:
w-tec club member
Plaats reactie