ik was aan ne r6 motor aan het denken?
mmm
grts filip




FLIPmode schreef:Hehe zonder teveel laswerk, dat gaat niet lukken denk ik. Voor op de baan kunt ge nog altijd andere tandwielen monteren dat ge niet constant in de hoge toeren zit.
Aan de andere kant zijn de mogelijkheden bij wat meer laswerk bijna onbeperkt (ben opt moment zelf ook weer aant ombouwen naar een wat niet alledaags geval).
Blijft natuurlijk nog de kwestie dat ge niet meer in orde zijt op de baan met de verzekering als ge zulke aanpassingen doet.
Aan zijn quadairwolf schreef:flipmode mogen we weten aan wat je bezig bent of is da een verasing?


Ik dacht net te lezen dat bij een Banshee deze specificaties wat minder waren?...de wegligging en de zitpositie waren bijvoorbeeld bij een Raptor beter?..snowseals schreef:waarom ? omda ik graag met de banshee rijd qua wegligging ,laag , lange wielbasis !

quad zitting is het vrij goed met de banshee , maar quad baanligging niet zo goed , want origineel is de banshee een stuk smaller dan een raptor of ltz ...Tiesko schreef:Ik dacht net te lezen dat bij een Banshee deze specificaties wat minder waren?...de wegligging en de zitpositie waren bijvoorbeeld bij een Raptor beter?..snowseals schreef:waarom ? omda ik graag met de banshee rijd qua wegligging ,laag , lange wielbasis !
ah oke, maar ik neem aan met nodige aanpassingen dat deze nagenoeg hetzelfde zijn of zelfs beter?..zilladude schreef:quad zitting is het vrij goed met de banshee , maar quad baanligging niet zo goed , want origineel is de banshee een stuk smaller dan een raptor of ltz ...Tiesko schreef:Ik dacht net te lezen dat bij een Banshee deze specificaties wat minder waren?...de wegligging en de zitpositie waren bijvoorbeeld bij een Raptor beter?..snowseals schreef:waarom ? omda ik graag met de banshee rijd qua wegligging ,laag , lange wielbasis !


Verrassing!!!airwolf schreef:flipmode mogen we weten aan wat je bezig bent of is da een verasing?