Niet kopen: Smith crossbril
Niet kopen: Smith crossbril
Beschouw dit als een tip om je portefeuille wat te sparen...
Tijdje geleden heeft m'n vader een Smith crossbril gekocht met zo'n rolletje om telkens -wanneer het zicht belemert wordt- een laagje folie van de bril af te trekken (onder jullie crossers zeker gekend).
Wel, tijdens de rit naar het crossparcours zijn deze rolletjes er gewoon afgebroken, volgens mij zéér slechte kwaliteit dus!!! En wij zijn altijd zeer voorzichtig met ons materiaal...
Raad jullie allemaal af van dit product te kopen
Dit is het resultaat na twee keer rijden!
Tijdje geleden heeft m'n vader een Smith crossbril gekocht met zo'n rolletje om telkens -wanneer het zicht belemert wordt- een laagje folie van de bril af te trekken (onder jullie crossers zeker gekend).
Wel, tijdens de rit naar het crossparcours zijn deze rolletjes er gewoon afgebroken, volgens mij zéér slechte kwaliteit dus!!! En wij zijn altijd zeer voorzichtig met ons materiaal...
Raad jullie allemaal af van dit product te kopen
Dit is het resultaat na twee keer rijden!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
De bril was slechts een paar weken oud en nog maar twee keer mee gereden toen ik merkte dat één rolletje afgebroken was!
Zoals ik al zei, zeer voorzichtig mee geweest en altijd in een speciaal zakje getransporteerd.
Ik kan hem wel nog gebruiken maar het is zonde dat ik nu nog altijd geen bril heb met rolletjes
En denk dat de dealer er niks aan zal willen doen...
Blijkbaar heb ik dus gewoon pech gehad aangezien jullie geen problemen hebben
Zoals ik al zei, zeer voorzichtig mee geweest en altijd in een speciaal zakje getransporteerd.
Ik kan hem wel nog gebruiken maar het is zonde dat ik nu nog altijd geen bril heb met rolletjes
En denk dat de dealer er niks aan zal willen doen...
Blijkbaar heb ik dus gewoon pech gehad aangezien jullie geen problemen hebben
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadfanaat