sorrie zoveelste vraag over een demper
-
- Easy Quadrider
sorrie zoveelste vraag over een demper
hoi
ja sorrie weet het het is weer een vraag over een demper
welnu de vraag dan maar ben zelf in het bezit van een z400 nu he ik bij quadfun een leuke demper gezien de leovince racing stel dat ik die erop zet wat geven jullie dan als advies om nog meer te veranderen (luchtfilter) of kan het ook gewoon zo
ja sorrie weet het het is weer een vraag over een demper
welnu de vraag dan maar ben zelf in het bezit van een z400 nu he ik bij quadfun een leuke demper gezien de leovince racing stel dat ik die erop zet wat geven jullie dan als advies om nog meer te veranderen (luchtfilter) of kan het ook gewoon zo
-
- Quadracer
Re: sorrie zoveelste vraag over een demper
het kan zeker en vast zonder andere luchtfilter,
zo een sportluchtfilter scheeld hem niet echt iets, das gewoon een beter 'materiaal' en een betere afdichting
natuurlijk zo'n filtertje is goedkoop(mijne erges 15 euro = twinair mousse filter) dus dat kan nooit kwaad
zo een sportluchtfilter scheeld hem niet echt iets, das gewoon een beter 'materiaal' en een betere afdichting
natuurlijk zo'n filtertje is goedkoop(mijne erges 15 euro = twinair mousse filter) dus dat kan nooit kwaad
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
leovince is trouwens zeer goede keuze
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
- Easy Quadrider
bedankt voor de snelle reaktie dat is ook wel weer het mooie van dit forum
mooi over dat filtertje zat zelf alweer voor wat anders te kijken (luchtfilter green) andere prijsklasse he
je ziet ook zoveel verschillende dingen demper plus open filter
demper plus powercommender
en het gaat mij eigelijk eerst alleen maar om een andere sound
mooi over dat filtertje zat zelf alweer voor wat anders te kijken (luchtfilter green) andere prijsklasse he
je ziet ook zoveel verschillende dingen demper plus open filter
demper plus powercommender
en het gaat mij eigelijk eerst alleen maar om een andere sound
powercomander kan jij niet plaatsen
-
- Easy Quadrider
zo kijk dat bedoel ik zo word ik ook weer wat wijzer
bedankt voor de reaktie
bedankt voor de reaktie
-
- Quadracer
powercommander is voor je quad af te stellen wanneer je een injectiesysteem hebt, ltz heeft carburator( 2009 niet meer)
open lucht filter bedoel je zeker open bak? dit is gewoon het deksel van je luchtfilterbak eraf halen, zo krijgt ie veel meer lucht maar dan moet je'm volledig opnieuw laten afstellen, bij enkel een andere filter en/of demper is dit niet noodzakelijk aangezien ltz standaart vrij rijk afgesteld is
bij injectiesystemen moet je altijd een powercommander ook kopen wanneer je iets veranderd!
open lucht filter bedoel je zeker open bak? dit is gewoon het deksel van je luchtfilterbak eraf halen, zo krijgt ie veel meer lucht maar dan moet je'm volledig opnieuw laten afstellen, bij enkel een andere filter en/of demper is dit niet noodzakelijk aangezien ltz standaart vrij rijk afgesteld is
bij injectiesystemen moet je altijd een powercommander ook kopen wanneer je iets veranderd!
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
- Easy Quadrider
nou ik zie het al hou het wel bij alleen de demper en filtertje
heb hier niet echt in de buurt een zaak die echt met quads bezig zijn dus word zo ie zo lastig om hem dan opnieuw af te laten stellen
heb hier niet echt in de buurt een zaak die echt met quads bezig zijn dus word zo ie zo lastig om hem dan opnieuw af te laten stellen
-
- Quadracer
je kunt je nog een dynojetkit kopen ook
das een pakketje met de nodige sproeiers, naald(en) en een boekje waarin alles uitgelegd staat
zo kan je dit allemaal zelf doen, zo een setje is wel duur voor wat het in feite is maarja..
das een pakketje met de nodige sproeiers, naald(en) en een boekje waarin alles uitgelegd staat
zo kan je dit allemaal zelf doen, zo een setje is wel duur voor wat het in feite is maarja..
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
- Easy Quadrider
hahahah ja ja breng me maar aan het twijfelen
en watvoor winst ga ik daar mee maken in combinatie met de demper
en watvoor winst ga ik daar mee maken in combinatie met de demper
-
- Quadracer
de demper zal je wat meer koppel en kracht over het hele toerengebied geven, je moet er natuurlijk geen wonderen van verwachten
jetkit zal je bijna niet merken qua prestaties, is enkel om je quad af te stellen
jetkit zal je bijna niet merken qua prestaties, is enkel om je quad af te stellen
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
- Easy Quadrider
bedankt voor de adviezen maar heb me besluit genomen het word een demper plus filtertje
en elke motozaak kan je quad afstellen hoor
-
- Quadrunner
het belangrijkste word terug vergeten : demper en/of luchtfilter veranderen = grotere sproeier steken ! zoniet kans op gaatje in piston
de kleur van de bougie is je gids naar een goede afstelling
de kleur van de bougie is je gids naar een goede afstelling
-
- Quadracer
z400 staat standaart vrij rijk afgesteld, demper plaatsen zonder rejetting kan geen kwaad..
en bij 4takt is het wat moeilijker, op de kleur van je bougie uitgaan doe je beter niet voor 100%
en bij 4takt is het wat moeilijker, op de kleur van je bougie uitgaan doe je beter niet voor 100%
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!