Poedercoat
Re: Poedercoat
die grijze vlek kan je achteraf nog met een spuitbusje zwarte lak overspuiten hé
-
- Quad Expert
En afplakken kun je zelf al doen met duck tapeJohnBeton schreef:die grijze vlek kan je achteraf nog met een spuitbusje zwarte lak overspuiten hé
No Can't Do!
Het framenummer is ingeslagen in de verf van de vorige laag, ik denk dat als ik hier overeen spuit, ik of heel dunnetjes eroverheen moet of ik zie het framenummer niet meer..JohnBeton schreef:die grijze vlek kan je achteraf nog met een spuitbusje zwarte lak overspuiten hé
Ik denk niet dat duck tape het gaat houden als het frame gezandstraald wordt , maar of dit nut heeft bij poadercoaten durf ik neit te zeggen...? JohnBeton geeft namelijk aan dat ze 'speciale' tape hebben, da lijkt het me niet dat ze duck tape gebruiken.
Groete!
2takt
-
- Quad Expert
Misschien dat ze zelf ook nog speciale tape hebben... maar ik heb er ff in gewerkt, en daar werd gewoon ducktape gebruikt (ja ook voor zandstralen) Majah dat waren landbouwmachines...Tiesko schreef:Het framenummer is ingeslagen in de verf van de vorige laag, ik denk dat als ik hier overeen spuit, ik of heel dunnetjes eroverheen moet of ik zie het framenummer niet meer..JohnBeton schreef:die grijze vlek kan je achteraf nog met een spuitbusje zwarte lak overspuiten hé
Ik denk niet dat duck tape het gaat houden als het frame gezandstraald wordt , maar of dit nut heeft bij poadercoaten durf ik neit te zeggen...? JohnBeton geeft namelijk aan dat ze 'speciale' tape hebben, da lijkt het me niet dat ze duck tape gebruiken.
Groete!
Laat het horen als je meer weet, ben nu wel benieuwd!
No Can't Do!
het zou best kunnen hoor! ik ben er geen expert in, dus ik neem het wel aan van je
Ik hou het bij in mijn tuning project topic! Groete
Ik hou het bij in mijn tuning project topic! Groete
2takt