luchtfilterbak tuning
luchtfilterbak tuning
hallo is er iemand hier die zonder die deksel op de luchtfilterbak rijden bij een z400.volgens veel amerikaanse forums maakt dit een voelbaar verschil uit,iemand die dit kan weten.de qaud is volledig stock.
Re: luchtfilterbak tuning
Ik rijd al meer als een jaar zonder deksel, maar ik heb mijn cilinderkop ook gevlakt en geflowd + een aanpassing aan mijn uitlaat.
Ik heb beduidend meer koppel en kan bijna "mee" met een raptor 700.
Maar enkel deksel er af weet ik niet, let wel op, je moet re-jetten dan!
Ik heb beduidend meer koppel en kan bijna "mee" met een raptor 700.
Maar enkel deksel er af weet ik niet, let wel op, je moet re-jetten dan!
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quadracer
als je een dynojet kitje koopt zit deze 'setting' er bij, enkel boekje dan volgen sproeiers, naald mengschroef,.. aanpassen/vervangen deksel eraf en je kan rijden
zelf geen ervaring mee met open bak maar schijnt inderdaad een voelbaar vermogensverschil te geven
zelf geen ervaring mee met open bak maar schijnt inderdaad een voelbaar vermogensverschil te geven
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat ze in die boekjes zetten is een richtlijn, finetuning moet je toch zelf doen
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
-
- Quadracer
das juist, zijn de 'basis' begin jettingen
hierop moet je dan zelf verder gaan en zoals krisz400 zegt fine 'tunen'
hierop moet je dan zelf verder gaan en zoals krisz400 zegt fine 'tunen'
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
ik adviseer wel om er een soort vligengaas op te maken scheelt wel in zandslikken gewoon de body gebruiken en daar gaas in maken
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
ik rij met mijn LTR ook zonder deksel het is in combinatie met meer benzine (cherry-bomb alléén voor ltr 450 ) echt een groot verschil t.o.v. van een stock maar zoals gezegd hierboven je moet wel meer benzine geven
w-tec club member
hahahaha nee hoor voor de YFZ450R 2009 komen er ook cherry-bomd's aanL crosser schreef:ik rij met mijn LTR ook zonder deksel het is in combinatie met meer benzine (cherry-bomb alléén voor ltr 450 ) echt een groot verschil t.o.v. van een stock maar zoals gezegd hierboven je moet wel meer benzine geven
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****