warrior betonschreper (blokje blingbling p3)
Re: warrior betonschreper
Vandaag laatste hand gelegd aan de demontage .Ondertussen is de kleur ook beslist zal er eentje worden van audi .Welke hou ik nog eventjes voor mezelf .Kon het wel niet laten om de wieltjes en de verlagingslink eens vlug te plaatsen .Zal nu wel enkele weekjes duren voor we kunnen beginnen met de montage .
vind je ook niet dat ze smeekt om een brede achteras
vind je ook niet dat ze smeekt om een brede achteras
ziet al goed uit...
ben benieuwd naar het eindresultaat...
brede achteras, of spoorverbreders zouden idd niet misstaan
ben benieuwd naar het eindresultaat...
brede achteras, of spoorverbreders zouden idd niet misstaan
ziet er netjes uit
ziet er idd al zeeeeeeeeer netjes uit!
ziet er idd al zeeeeeeeeer netjes uit!
heel proper!
ik ben benieuwd naar je kleurtje!
ik zou ook spoorverbreders steken dan staat hij nog mooier
ik ben benieuwd naar je kleurtje!
ik zou ook spoorverbreders steken dan staat hij nog mooier
Ja ben ook zeer benieuwd naar de kleur en verder ziet het er goed uit
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
- yamahakoppel
- Quad GOD
ziet er mooi uit doet me denken aan mijn uren sleutel, kijk en denkwerk inderdaad een bredere achteras zou hem mooi staan alleen om de roest weg te hebben al ben benieuwd naar het geheel
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadracer
hijkan zijn as ook eens opschuren en op polieren samen met verbreders.
grtz jelle
grtz jelle
raptor 660 power
hoe is et met de warrior?
Nog nieuwe foto's?
Nog nieuwe foto's?
Zeer goed hoor . Goed bezig aan een stuk bling bling is een werkje van lange adem aan het worden .Fotos volgen zeker .Tegen volgende week zou het een en ander moeten klaar zijn .Ondertussen al wat nieuwe spullen binnen ook extremparts nerfbars en art voorbumper (word aangepast).
groetjes
groetjes
Zal het zeker dan zien volgende week !
post dan maar vlug foto's!!!
Allez omdat er hier heel wat liefhebbers zijn van foto's heb ik er vlug enkele genomen van de werken en de nieuwe onderdelen
De nerfs zijn wel voor raptor 350 maar mits kleine aanpassing passend te maken voor warrior
Voorbumper de scull op de achtergrond word dan gemaakt in alu plaat en dan in de bumper gemonteerd word iets groter dan op de afbeelding .
De achterlink ontdaan van alle gietbramen en onefenheden nu geschuurd tot 200 en dan verder per 100 tot we aan 1200 zitten om te kunnen starten met polieren
En hier is al mijn tijd tot nu toe ingekropen blok volledig ontdaan van alle gietbramen putjes en zoverder om ook deze volledig tot hoogglans op te polieren. Zit al 25 uurkes in voor helft van het blok klaar te zetten
De nerfs zijn wel voor raptor 350 maar mits kleine aanpassing passend te maken voor warrior
Voorbumper de scull op de achtergrond word dan gemaakt in alu plaat en dan in de bumper gemonteerd word iets groter dan op de afbeelding .
De achterlink ontdaan van alle gietbramen en onefenheden nu geschuurd tot 200 en dan verder per 100 tot we aan 1200 zitten om te kunnen starten met polieren
En hier is al mijn tijd tot nu toe ingekropen blok volledig ontdaan van alle gietbramen putjes en zoverder om ook deze volledig tot hoogglans op te polieren. Zit al 25 uurkes in voor helft van het blok klaar te zetten
Re: warrior betonschreper (new pics p2)
leuke werkjes!
doe zo verder!!!
doe zo verder!!!