Sport Red
These super strong competition wheels are designed for severe applications like the desert and cross country racing. Our strongest standard style ATV wheels are made from .190 thick, 6061 heat treated aircraft grade aluminum.
ik dacht van laat ik die maar vast halen dan kan ik meteen aan de gang
ook nog even handkappen gehaald zowel voor de yfm90 als voor die van mijn
Schoon materiaal. Maar zorg maar dat uw voorste velgen niet te ver naar buiten steken. Want anders gade nogal snel uw stuurstangeskes krom rijden. Gebeurde bij mij vroeger ook.
Danny schreef:Schoon materiaal. Maar zorg maar dat uw voorste velgen niet te ver naar buiten steken. Want anders gade nogal snel uw stuurstangeskes krom rijden. Gebeurde bij mij vroeger ook.
Danny schreef:Schoon materiaal. Maar zorg maar dat uw voorste velgen niet te ver naar buiten steken. Want anders gade nogal snel uw stuurstangeskes krom rijden. Gebeurde bij mij vroeger ook.
Léon schreef:Sport Red
These super strong competition wheels are designed for severe applications like the desert and cross country racing. Our strongest standard style ATV wheels are made from .190 thick, 6061 heat treated aircraft grade aluminum.
ik dacht van laat ik die maar vast halen dan kan ik meteen aan de gang
ook nog even handkappen gehaald zowel voor de yfm90 als voor die van mijn
komt me bekent voor toen ik mijn bandjes ging halen bij frastfroke was hij dat ook aan het doen :lol:
en volgens mij met de zelfde banden
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!