Hallo,
Ik ben volledig nieuw op Quad gebied, maar wil me toch ene aanschaffen en vraag hierbij jullie hulp....
Ik ben nu wel Fan van een Quad SM, daar ik nu met een Ducati monster S4R met de nodige power rondscheur ( 155pk onder kont ) ...
Als je nu een reeds omgebouwd project kent mag ook , maar wel een recent model dan , qua kleurstelling heb ik zo mijn idee al ...
Thx
beginnende quad rijder zoekt hulp . . . .
-
- Toeschouwer
Re: beginnende quad rijder zoekt hulp . . . .
Hoi,
Er staat een vette sm
hier een link.
viewtopic.php?f=25&t=26150" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er eens mee gereden,top machine en in perfecte staat alles gelijk nieuw
Er staat een vette sm
hier een link.
viewtopic.php?f=25&t=26150" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er eens mee gereden,top machine en in perfecte staat alles gelijk nieuw
- VooDoodoll
- Easy Quadrider
ik denk wel da ge u gaat verschiete als ge van ne moto bij 150 pk
overgaat naar een quad bij 50 pk
Der zijn er al veel motorijders geweest die ook een quad kochte maar niet lang erna al weer verkochte omdat de power toch niet was wat ze verwachte
zo heb ik toch al een paar verhaaltjes geleze op kapaza etc bij rede van verkoop
marja als jij toch vanplan bent je moto ook te houde maakt het natuurlijk niet uit
maar toch sowieso een zwaarder model neme
overgaat naar een quad bij 50 pk
Der zijn er al veel motorijders geweest die ook een quad kochte maar niet lang erna al weer verkochte omdat de power toch niet was wat ze verwachte
zo heb ik toch al een paar verhaaltjes geleze op kapaza etc bij rede van verkoop
marja als jij toch vanplan bent je moto ook te houde maakt het natuurlijk niet uit
Mijn nieuwe raptor 700 viewtopic.php?f=57&t=27395" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor men oude project (raptor 660 ) moet je op de link clicke in de 1ste post van men raptor 700 project.
(Er kan mar 1 url in je onderschrift staan )
Voor men oude project (raptor 660 ) moet je op de link clicke in de 1ste post van men raptor 700 project.
(Er kan mar 1 url in je onderschrift staan )
-
- Quadrunner
dan kijk je mss beter voor een quad met ktm blok, zoals de ktm xc, of polaris outlaw met ktm525, deze behoren tot de meer krachtige quads
Suzuki LT-R 450 2006
Als je wat geld spendeerd aan een KFX 700,motortuning dan mag je met menigge motorfiets komen om hem bij te benen tot een 130km/uVooDoodoll schreef: marja als jij toch vanplan bent je moto ook te houde maakt het natuurlijk niet uit
Je kan een goede 85pk uit zo één blok halen,een top van 180km/u en van 0 tot 130km/u onder de 3.5sec.
http://www.motalia.de/ducati_quad_bild_6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dit is de quad die je zoekt
zo kan je bij je vertrouwde merk blijven
dit is de quad die je zoekt
zo kan je bij je vertrouwde merk blijven
never drive faster then your angel can fly
-
- Quadrunner
- Contacteer:
let eens op de voorbumper en de A-Armen van die Ducati quad......die is gemaakt bij E-Atv !
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.