Nieuwste aanwinst
Re: Nieuwste aanwinst
Dat is een Cannondale blok, helemaal standaard, alleen een K&N luchtfilter.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Hij is nu zo goed als klaar. Alleen nog wat kabeltjes goed leggen en spanningsregelaar nakijken.
En uiteraard ff nieuw setje banden bestellen.
En uiteraard ff nieuw setje banden bestellen.
-
- Pro Quadrider
ziet er weer als nieuw uit !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
ewel als dat een originele blok is dan is dat lekker!
hij ziet er weer heel goed uit!!!
hij ziet er weer heel goed uit!!!
Laatst gewijzigd door airwolf op wo 17 dec, 2008 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadfanaat
machtig machientje !!!
eg leuke aankoop!
btw: zijn dat de orginele kappen ?
cia
eg leuke aankoop!
btw: zijn dat de orginele kappen ?
cia
Dat is idd het originele plastic. De Moto uitvoering heeft daarbij ook nog nummerplaten en geen koplampen.
nog niet aan gedacht om die moto uitvoering eens totaly USA te zetten ? met 250r plastiek enzo erop ? mss crf blokje erin..
Deze Moto wil ik graag helemaal in originele staat laten. Aangezien er ook maar 170 van zijn gebouwd, en inmiddels de helft ervan al uit elkaar is getrokken en in onderdelen is verkocht.
Maar misschien over een tijdje een andere Cannondale opbouwen met TRX plastic en misschien een ander 450 blok. Me broertje moet over een tijdje een andere quad hebben met een 450 blok...
Maar misschien over een tijdje een andere Cannondale opbouwen met TRX plastic en misschien een ander 450 blok. Me broertje moet over een tijdje een andere quad hebben met een 450 blok...
Ik heb em inmiddels helemaal klaar staan. Alleen nog ff een setje nieuwe banden erbij kopen voordat ik aanstaand seizoen ga rijden.
Inmiddels heeft de quad nieuwe banden.
Ook heb ik een hele mooie kit weten te vinden van Optimum. Daarmee kan ik tijdens het rijden van map wisselen en aanpassingen maken in de map tijdens het rijden. Ik kan ontsteking verstellen, brandstof verstellen, gevoeligheid van het gas verstellen en nog wat kleine dingen. Ook heeft deze kit mooie status lampjes, eentje voor temperatuur, eentje voor de spanning van de accu en eentje voor als er een fout melding in de ECU zit (en die kan ik dan uitlezen op de laptop).
Alleen op de eerste foto zie je die kit, die andere foto's had ik eerder al genomen.
Ook heb ik een hele mooie kit weten te vinden van Optimum. Daarmee kan ik tijdens het rijden van map wisselen en aanpassingen maken in de map tijdens het rijden. Ik kan ontsteking verstellen, brandstof verstellen, gevoeligheid van het gas verstellen en nog wat kleine dingen. Ook heeft deze kit mooie status lampjes, eentje voor temperatuur, eentje voor de spanning van de accu en eentje voor als er een fout melding in de ECU zit (en die kan ik dan uitlezen op de laptop).
Alleen op de eerste foto zie je die kit, die andere foto's had ik eerder al genomen.
heel leuk spulletje!
vindtj e die kitjes ook voor andere merken?
-
- Quad Expert
dit is de beste Cdale die je hebt lopen jim
deze ziet er wel zo gruwelijk vet uit!!
deze ziet er wel zo gruwelijk vet uit!!
CustomCoatingsHelvoirt
Dat kitje is helaas alleen voor Cannondales. Cannondale heeft namelijk injectie systeem van Optimum, en daar is dat kitje ook van.airwolf schreef:heel leuk spulletje!