nokkenassen en hogedrukpiston
-
vanpee jelle
- Quadracer

Re: nokkenassen en hogedrukpiston
de piston en segmenten moet ik toch gaan vervangen en daarmee dat ik die piston wou steken heb een maat die het gedaan had bij zijn 660 wel zonder hotcam maar het vermogen was zeer voelbaar.
daarmee die twee tesamen en dan kon ik weer een tijdje verder.
grtz jelle
daarmee die twee tesamen en dan kon ik weer een tijdje verder.
grtz jelle
raptor 660 power
- VooDoodoll
- Easy Quadrider

kweet het , heb mijn piston ook vervange maar geen hogedruk genome
ik verkies levensduur bove 2 pk enja gij rijdt ook veel op de baan dus ik zou da zeker nie doen
en als ik zie dat veel mense die hier bove de 44 pk uitkwame op een testbank geen hogedrukpiston of nokkenas hadde vervange zegt mij genoeg , zeker met die gerreth dat 48 pk had
je zult nog wel bijkrijge maar dat is minimaal
ik verkies levensduur bove 2 pk enja gij rijdt ook veel op de baan dus ik zou da zeker nie doen
en als ik zie dat veel mense die hier bove de 44 pk uitkwame op een testbank geen hogedrukpiston of nokkenas hadde vervange zegt mij genoeg , zeker met die gerreth dat 48 pk had
je zult nog wel bijkrijge maar dat is minimaal
Mijn nieuwe raptor 700 viewtopic.php?f=57&t=27395" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor men oude project (raptor 660 ) moet je op de link clicke in de 1ste post van men raptor 700 project.
(Er kan mar 1 url in je onderschrift staan
)
Voor men oude project (raptor 660 ) moet je op de link clicke in de 1ste post van men raptor 700 project.
-
vanpee jelle
- Quadracer

das eigentlijk het enige dak nog kan doen heb met uitlaat al steken en een andere luchtfilter.
maar hij begint weer speelgoed te worden in men handen en das gevaarlijk want dan rij ik niet meer zo veilig en ga ik overal sneller willen doorgaan.
als ik hem dan weer meer vermogen ga geven, dan moet ik men quadje weer leren kennen en dan ga ik weer kalmer rijden en dan is de vrouw ook weer gerust.
daarmee dat ik dit wou doen maar nu weet ik het zelf niet meer.
grtz jelle
maar hij begint weer speelgoed te worden in men handen en das gevaarlijk want dan rij ik niet meer zo veilig en ga ik overal sneller willen doorgaan.
als ik hem dan weer meer vermogen ga geven, dan moet ik men quadje weer leren kennen en dan ga ik weer kalmer rijden en dan is de vrouw ook weer gerust.
daarmee dat ik dit wou doen maar nu weet ik het zelf niet meer.
grtz jelle
raptor 660 power
ja jelle zet er dan ne bigbore op

- VooDoodoll
- Easy Quadrider

bigbore is ook nie zo gezond voor de levensduur
geeft wel meer , alle der zijn bigbore kits tot 720 cc ofzo dacht ik marja das al helemaal niemeer gezond
ma koop u dan gewoon nen deftige uitlaat
hier da zal u wel helpe

ct racing of sonic is de beste , yoshimura ook
die white brothers is ook goe , kweet nu niet of da de versie was die gij vroeger had of die slechtere versie
ma koop u dan gewoon nen deftige uitlaat
hier da zal u wel helpe

ct racing of sonic is de beste , yoshimura ook
die white brothers is ook goe , kweet nu niet of da de versie was die gij vroeger had of die slechtere versie
Mijn nieuwe raptor 700 viewtopic.php?f=57&t=27395" onclick="window.open(this.href);return false;
)
-
vanpee jelle
- Quadracer

ik had een white brother maar die maken zeer veel lawaai en die is verkocht spijtig want anders had ik die misschien terug gestoken want ik rij nu met doma das minder lawaai maar hij gaat ook minder goed want ik heb niet genoeg vermogen meer voor in de 5de versnelling op zijn top te laten komen.
grtz jelle
grtz jelle
raptor 660 power
- VooDoodoll
- Easy Quadrider

das nie normaal ze .... denk da uwe piston dringend vervange moet worde ,of toch inallesinds ietsvanpee jelle schreef:ik had een white brother maar die maken zeer veel lawaai en die is verkocht spijtig want anders had ik die misschien terug gestoken want ik rij nu met doma das minder lawaai maar hij gaat ook minder goed want ik heb niet genoeg vermogen meer voor in de 5de versnelling op zijn top te laten komen.
grtz jelle
ik heb ne gewone uitlaat alleen rino demper en k &n filter en e tandwiel van 16 vooraan , heel zwaar dus ,en ik haal met gemak men top van 135 ofzo
verbuikt ge veel olie ?
denk dus als gij uwe blok laat make da ge zowiezo veel pk winst gaat hebbe want der is duidelijk iets mis
)
-
vanpee jelle
- Quadracer

nee olie verbruikt hij niet echt veel normaal ma ni extreem veel.
als ik een piston 11.1 neem das het minste dacht ik.
dan heb toch een klein beetje met de piston en dan die hotcam erbij.
dan denkik wel dat ik voldoende zal hebben om voor de rest niks meer te doen tot ik een andere koop (misschien).
degene die het gaat doen zei dat het een goede combinatie was en dat hij em dan nog eens een goede afstelling ging geven (vent kent er wel iets van zenne).
dat ik dan terug een serieus bommeke ging hebben ik ging hem niet meer herkennen.
en ik vertrouw hem wel maar ik heb ook graag de mening van andere mesen daarmee dat ik hier de vraag heb gestelt
grtz jelle
als ik een piston 11.1 neem das het minste dacht ik.
dan heb toch een klein beetje met de piston en dan die hotcam erbij.
dan denkik wel dat ik voldoende zal hebben om voor de rest niks meer te doen tot ik een andere koop (misschien).
degene die het gaat doen zei dat het een goede combinatie was en dat hij em dan nog eens een goede afstelling ging geven (vent kent er wel iets van zenne).
dat ik dan terug een serieus bommeke ging hebben ik ging hem niet meer herkennen.
en ik vertrouw hem wel maar ik heb ook graag de mening van andere mesen daarmee dat ik hier de vraag heb gestelt
grtz jelle
raptor 660 power
- VooDoodoll
- Easy Quadrider

ja met de combinatie van die 2 zul je wel een mooi verschil voele
ik speel gewoon liever altijd op veilig
vergeet de krukaslagers niet te vervange ,zoals ik je al eerder had gestuurd kwame die bij de dealer uit op 115 euro voor de 2 ofzo
en tel ook al mar iets van een 100 euro voor een pakking set , best toch ook allemaal vervange als de blok heel ope word gedaan
Enja verkope voor nen andere te kope heeft dan al niemeer veel zin e
, normaal zit ge dan toch ook dik bove de 45 pk opt achterwiel bij ne 700 gade nie veel pk extra krijge als ge hem opdrijft
moet ge al gaan wachte tot yamaha bij nen 800 ofzo afkomt
(hopen)
ik speel gewoon liever altijd op veilig
vergeet de krukaslagers niet te vervange ,zoals ik je al eerder had gestuurd kwame die bij de dealer uit op 115 euro voor de 2 ofzo
en tel ook al mar iets van een 100 euro voor een pakking set , best toch ook allemaal vervange als de blok heel ope word gedaan
Enja verkope voor nen andere te kope heeft dan al niemeer veel zin e
moet ge al gaan wachte tot yamaha bij nen 800 ofzo afkomt
)
-
vanpee jelle
- Quadracer

ja de krukas lagers ging hij allemaal nazien boit ook maar hij zij als er niks vanspeling op zit laat hij het liever toe want eens je dit open doet kan er na een maand toch ineens speling opzitten alleen almaar omdat het uiteen geweest is.
maar ik heb ook zelf gezegt lever nu hij open ligt iets meer kosten doen en terug in orde dan 2keer werk hebben.
grtz jelle
maar ik heb ook zelf gezegt lever nu hij open ligt iets meer kosten doen en terug in orde dan 2keer werk hebben.
grtz jelle
raptor 660 power
- VooDoodoll
- Easy Quadrider

krukas lagers moete sowieso vervange worde ze , da zijn echt enorm dikke lagers , normaal gade daar geen spelling op voele
want anders voelde drek een vibratie door heel uw quad als daar iets aan is
Die zitte der nu toch al aantal jaren in , als die ooit kapot gaan zijn het zware koste e
best vervange
want anders voelde drek een vibratie door heel uw quad als daar iets aan is
Die zitte der nu toch al aantal jaren in , als die ooit kapot gaan zijn het zware koste e
best vervange
)
-
vanpee jelle
- Quadracer

inderdaad heb ik hem ook gezegt wat moet vervangen worden zal vervangen worden en daarmee gedaan.
liever teveel en geen problemen dan te weinig en brokken hebben dan is het nog duurder.
grtz jelle
liever teveel en geen problemen dan te weinig en brokken hebben dan is het nog duurder.
grtz jelle
raptor 660 power
-
vanpee jelle
- Quadracer

hallo iedereen ik heb de prijzen van de shop die de stukken plaatsen wat vinden jullie hier van?
piston 195e
distributieketting 80€
inlaat kleppen35€ stuk 3x
uitlaat kleppen 55€ stuk 2x
bielle 200€
de nokkenas moest hij nog eens terug nazien want hij stage 2 prijs gevraagt en het moest stage 1 zijn had me er zelf ook in vergist.
de stage 2 nokkenas was 285€ met de klepveren inbegrepen.
graag jullie bevindingen hier over.
grtz jelle
piston 195e
distributieketting 80€
inlaat kleppen35€ stuk 3x
uitlaat kleppen 55€ stuk 2x
bielle 200€
de nokkenas moest hij nog eens terug nazien want hij stage 2 prijs gevraagt en het moest stage 1 zijn had me er zelf ook in vergist.
de stage 2 nokkenas was 285€ met de klepveren inbegrepen.
graag jullie bevindingen hier over.
grtz jelle
raptor 660 power
prijzen zien er goed uit!
piston rings pen clips €145 (is standaard compressie)
distr ketting €35
wat is er mis met je kleppen?
2x uitlaat valve a€40 =80
3x intake valve a€20 = 60
ik mis klep seals 5stuks a€10 =€50
voet en kop pakking €15 - €50
O ring onder de cilinder €10
is wel een grove berekening
die stage 2 nokkenas compleet met veren is niet duur
distr ketting €35
wat is er mis met je kleppen?
2x uitlaat valve a€40 =80