Vanmorgen SpeedCenterMolenaar gebeld; "het was goed"
Alleen de keuring was niet goedgegaan,terug naar duitsland en opnieuw naar de RDW!
Aan de shit is dus nog geen einde gekomen!
QENNY schreef:Vanmorgen SpeedCenterMolenaar gebeld; "het was goed"
Alleen de keuring was niet goedgegaan,terug naar duitsland en opnieuw naar de RDW!
Aan de shit is dus nog geen einde gekomen!
wat is eigenlijk t probleem??? mijne 700 was zo gekeurd zonder probs en op een kwartier tijd bij wijze van spreken. ik snap t niet goed...
Het is mij ook niet duidelijk!
Maar ik begreep dat hij in duitsland verkeerd gekeurd is,waardoor ze hem bij de RDW niet als gebruikelijk konden omkeuren!
Hoop morgen meer te weten.
[quote="QENNY"]Als het goed is,is hij afgelopen woensdag in duitsland opgehaald (door Albert Molenaar) en gaat hij dinsdag opnieuw voor de RDW![/
quote]
ik heb een idee : koop gewoon de mijne, die is gekeurd en met alles in orde kost nog 7600 en is zo goed als nieuw, geen enkel krasje en nooit modder gezien
Ik heb Speed Centre Molenaar vanmiddag proberen te bellen.
Helaas; het antwoord apparaat stond aan.
Hij zou vandaag gekeurd moeten zijn.
Dus morgen maar weer proberen.
Vanmorgen gebeld.!
Weer is er iets misgegaan Ze zijden afgesproken te hebben ,dat ze zo bij de RDW langs mochten komen!(afgelopen dinsdag) Volgens Ronald Molenaar was het maar een kwestie van papieren aanpassen.
NIET DUS!!!!!!
Er is een nieuwe afspraak gemaakt voor 22 Juli . Twee weken later komen dan de papieren. Weer 8 weken uitstel dus,en dan in de zomer periode!
Laatst gewijzigd door QENNY op wo 26 mei, 2004 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
QENNY schreef:Vanmorgen gebeld.!
Weer is er iets misgegaan Ze zijden afgesproken te hebben ,dat ze zo bij de RDW langs mochten komen!(afgelopen dinsdag) Volgens Ronald Molenaar was het maar een kwestie was van papieren aanpassen.
NIET DUS!!!!!!
Er is een nieuwe afspraak gemaakt voor 22 Juli . Twee weken later komen dan de papieren. Weer 8 weken uitstel dus,en dan in de zomer periode!