ik heb gewoon weinig tyd nu maar ben dan ook met mijn tuning project van de auto bezig nu in de winter maar ene keer dat het beter weer is weet ik dat ik de auto nietmeer bezie en trg met de quad ga rondbolle
 ik heb gewoon weinig tyd nu maar ben dan ook met mijn tuning project van de auto bezig nu in de winter maar ene keer dat het beter weer is weet ik dat ik de auto nietmeer bezie en trg met de quad ga rondbolle 

ik heb het mijne nu gehad
  ik heb het mijne nu gehad  

wilt da zegge dak nog van die momente ga krijge
 wilt da zegge dak nog van die momente ga krijge  was just bij u broer bezig voor zen veren kan zijn dak vrijdag de quad kom laten uitlijnen ma hem stuurt nimeer trg.
 was just bij u broer bezig voor zen veren kan zijn dak vrijdag de quad kom laten uitlijnen ma hem stuurt nimeer trg.
Geoff schreef:@zilladude hoezo regelmatigwilt da zegge dak nog van die momente ga krijge
was just bij u broer bezig voor zen veren kan zijn dak vrijdag de quad kom laten uitlijnen ma hem stuurt nimeer trg.