GPS
- 
				cyclonedriver
 - Quadrunner

Re: GPS
TRIPY 
de verkoopsadressen vind je wel op hun site.

de verkoopsadressen vind je wel op hun site.
hey , 
een tripy is GEEN gps maar een roadboek met vooropgestelde route's die je op de pc moet maken .
specifiek moto gps toestellen zijn de volgende : tomtom rider of de garmin zumo
zijn wel zeer prijzig , er zijn er misschien nog meer ....??? (sorry , ken ook niet het volledige aanbod)
wij zijn nu aan het testen met de nieuwste gps van garmin , de nuvi 550
kostprijs +/- 350 € , waterdicht , batterij voor +/- 7 uur rijden .
grtz fazerke

een tripy is GEEN gps maar een roadboek met vooropgestelde route's die je op de pc moet maken .
specifiek moto gps toestellen zijn de volgende : tomtom rider of de garmin zumo
zijn wel zeer prijzig , er zijn er misschien nog meer ....??? (sorry , ken ook niet het volledige aanbod)
wij zijn nu aan het testen met de nieuwste gps van garmin , de nuvi 550
kostprijs +/- 350 € , waterdicht , batterij voor +/- 7 uur rijden .
grtz fazerke
http://www.quadrebels.be" onclick="window.open(this.href);return false;

De GPSMAP 278 voelt zich zowel thuis aan boord van uw jacht als op het dashboard van uw auto. Deze verplaatsbare GPS/kaartplotter beschikt over een helder TFT kleurenscherm dat zelfs bij direct opvallend zonlicht goed afleesbaar is. Voor gebruik aan boord, accepteert de GPSMAP 278 zowel BlueChart™ als Garmin’s nieuwe BlueChart™ g2 cartografie.
Ingesteld op gebruik in de auto, beschikt de GPSMAP 278 over auto-routering met de af-fabriek voorgeprogrammeerde MapSource CityNavigator NT detail wegenkaart van Europa. U stelt gesproken aanwijzingen op prijs, de 278 doet ‘t! Sluit de GPSMAP 278 aan op de optionele 12-volt / luidsprekerkabel en met een vriendelijke vrouwenstem vertelt de GPSMAP 278 u waar u moet afslaan en hoe ver u nog moet gaan.
De CityNavigator NT DVD is bij de levering inbegrepen voor waypoint en route beheer op de PC. Daarnaast bevat de verpakking zowel een maritieme als een dashboard montagesteun.
deze gebruik ik zelf ook
is waterdicht en echt goed, ja kost wel wat maar dan heb je ook iets

Ingesteld op gebruik in de auto, beschikt de GPSMAP 278 over auto-routering met de af-fabriek voorgeprogrammeerde MapSource CityNavigator NT detail wegenkaart van Europa. U stelt gesproken aanwijzingen op prijs, de 278 doet ‘t! Sluit de GPSMAP 278 aan op de optionele 12-volt / luidsprekerkabel en met een vriendelijke vrouwenstem vertelt de GPSMAP 278 u waar u moet afslaan en hoe ver u nog moet gaan.
De CityNavigator NT DVD is bij de levering inbegrepen voor waypoint en route beheer op de PC. Daarnaast bevat de verpakking zowel een maritieme als een dashboard montagesteun.
deze gebruik ik zelf ook
is waterdicht en echt goed, ja kost wel wat maar dan heb je ook iets
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****

Bedankt voor de tips. 
Maar weet iemand in welke winkels in zou kunnen gaan kijken ?

Ben van de regio Aalst-Wetteren...
Ik zoek dus een gps voor vast te maken op de quad (dus met bevestiging) en liefst een met stem gestuurde.

Alvast bedankt.
Grtz !

Maar weet iemand in welke winkels in zou kunnen gaan kijken ?
Ik zoek dus een gps voor vast te maken op de quad (dus met bevestiging) en liefst een met stem gestuurde.
Alvast bedankt.
Grtz !
dan is de gpsmap 278 net wat jij zoekt zet dat even in google en dan vind je dealers in welk land dan ookMacronske schreef:Bedankt voor de tips.
Maar weet iemand in welke winkels in zou kunnen gaan kijken ?![]()
Ik zoek dus een gps voor vast te maken op de quad (dus met bevestiging) en liefst een met stem gestuurde.![]()
Alvast bedankt.
Grtz !

Ik heb een garmin zumo 550.
Ik vind hem perfect werken.
Zowel op de quad als in de auto.
Tevens zeer gemakkelijk te bevestigen en aan te sluiten op de batterij.
Ik heb er mij een headset bijgekocht en da werkt heel goed bij de zumo.

ja dat heb ik bij mijn gpsmap278 ookvdm88 schreef:Ik heb een garmin zumo 550.

maar de prijzen hiervan liggen wel hoog... nee ?Léon schreef:ja dat heb ik bij mijn gpsmap278 ookvdm88 schreef:Ik heb een garmin zumo 550.
meer dan 400 à 500 euro wil ik er toch niet aan geven zenne... het is enkel en alleen maar om te gebruiken voor de quad...
In mijn wagen zit er al ene sowieso in...
Grtz
hey , 
kijk hier eens naar http://www.gpscenter.be/html/nuvi_550.html" onclick="window.open(this.href);return false;
er staat nog veel meer info op de site .
grtz fazerke
hey ,
even ter info ,
we hebben de kerstrit met sixman gereden op 28-12-2008 ,
volgens de gps gegevens die we voordien hebben ingesteld
en het was gewoonweg schitterend .

is zeker de moeite waard en voor weinig geld
grtz fazerke

kijk hier eens naar http://www.gpscenter.be/html/nuvi_550.html" onclick="window.open(this.href);return false;
er staat nog veel meer info op de site .
grtz fazerke
hey ,
even ter info ,
we hebben de kerstrit met sixman gereden op 28-12-2008 ,
volgens de gps gegevens die we voordien hebben ingesteld
en het was gewoonweg schitterend .
is zeker de moeite waard en voor weinig geld
grtz fazerke
http://www.quadrebels.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Wil je 'n goeie voor op de Quad?
Garmin, GPSMAP 60CSx
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 60#p340720" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb er nog eentje liggen, paar keer gebruikt, in originele verpakking. je laat maar iets weten.
Erwin

Garmin, GPSMAP 60CSx
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 60#p340720" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb er nog eentje liggen, paar keer gebruikt, in originele verpakking. je laat maar iets weten.
Erwin
- 
				Ardjuh
 - Quad Expert

Wat wil je ervoor hebben?AlfA schreef:Wil je 'n goeie voor op de Quad?
Garmin, GPSMAP 60CSx
Erwin
En werkt het navigeren op de weg (auto) een beetje met dat ding?
No Can't Do!

- cyberdrone
 - Quadracer

Ik heb zo een GPSmap 60 CX en ben daar super tevreden van voor op de quad, het kan tegen regen, modder en vibraties (zelfs met de fiets al eens overkop mee gegaan).
t'is wel een beetje zoeken hoe er correct mee te werken, want je mag het echt niet vergelijken met de gewone gps'en zoals een TOM TOM. Je hebt geen stemmetjes, maar eens je hem gewoon bent werkt het super hoor. Voor in de wagen vind ik hem niet zo goed omdat het scherm iets kleiner is, en t'is iets omslachtiger om een straat in te geven etc .. maar het gaat wel hoor, t'is gewoon iets omslachtiger.
Voor off-road gebruik (dan moet je wel de topo kaarten hebben) is het naar het schijnt één van de beste, als je niet off-road gaat zou ik eerder naar een zumo gaan, maarja, dat is mijn mening ...

t'is wel een beetje zoeken hoe er correct mee te werken, want je mag het echt niet vergelijken met de gewone gps'en zoals een TOM TOM. Je hebt geen stemmetjes, maar eens je hem gewoon bent werkt het super hoor. Voor in de wagen vind ik hem niet zo goed omdat het scherm iets kleiner is, en t'is iets omslachtiger om een straat in te geven etc .. maar het gaat wel hoor, t'is gewoon iets omslachtiger.
Voor off-road gebruik (dan moet je wel de topo kaarten hebben) is het naar het schijnt één van de beste, als je niet off-road gaat zou ik eerder naar een zumo gaan, maarja, dat is mijn mening ...
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- Paul Snip
 - Quad Master

- Contacteer:

In de Zumo kun je ook prima off-road tracks downloaden hoor. Je zet hem dan op off-road (ipv snelste of kortste route). Herberekenen uit, en je krijgt de track keurig te zien als een paarse lijn in je scherm. Prima te volgen als je de schaal een beetje groot neemt. Daarnaast kun je voor de Zumo van heel Europa zogenaamde "Topo" kaarten krijgen. Deze zijn op zand/wandel/fietspad niveau. Ik vind het de ideale oplossing.
Daarnaast laat de Zumo zich in de auto ook heel gemakkelijk als A naar B navigator gebruiken.
Ik download ook vaak mooie motortoertochten van internet. Deze on-road route's kan ik ook in de Zumo zetten om ze dan met de quad, auto of camper te rijden. Daarnaast kan ik met het programma "On-Route" van Promotor zelf mooie route's uitzetten. Deze kan ik dan ook weer met de quad rijden.
Al met al een zeer tevreden Zumo gebruiker dus!

Daarnaast laat de Zumo zich in de auto ook heel gemakkelijk als A naar B navigator gebruiken.
Ik download ook vaak mooie motortoertochten van internet. Deze on-road route's kan ik ook in de Zumo zetten om ze dan met de quad, auto of camper te rijden. Daarnaast kan ik met het programma "On-Route" van Promotor zelf mooie route's uitzetten. Deze kan ik dan ook weer met de quad rijden.
Al met al een zeer tevreden Zumo gebruiker dus!