kymco mxu 400
-
- Easy Quadrider
kymco mxu 400
Heeft er iemand deze al ? Graag enkele bevindingen en/of commentaren over dit nieuw speeltje.
- cyberdrone
- Quadracer
Re: kymco mxu 400
Ken niemand die eentje heeft, maar ziet er wel goed uit, en ik heb dat jaar dat ik met een kymco reed er geen klagen van.
Misschien eentje huren, dan weet je dadelijk hoe hij rijd.
Misschien eentje huren, dan weet je dadelijk hoe hij rijd.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quadrunner
rijd zeer goed door de onafhankelijke vering op de 4 wielen. heeft ook een ongelooflijke motorrem, ideaal voor steile afdalingen. je kan deze ook testrijden bij http://www.rent-a-quad.be" onclick="window.open(this.href);return false;
hallo ik heb tot over een jaar de mxu 300 gereden dit was voor mij een top quad verbruik +-6lit 100 KM bekabeling en lichten pinkers en zo degelijk kracht genoeg in de blubber nadeel voor mij moeilijk met twee personen en kon de lange baan ritten niet goed aan hij ging max 85 KMH ik heb 6000KM SCHADE vrij gemaakt heb toen een kq 700 gekocht moest ik het nu over doen ging ik voor de mxu 500 4X4 kymco zit alles al op zoals pinkers noodlichten dubbelachterlichten en dat geeft bij ander merken wel eens problemen en de prijs je krijgt vrij veel voor je geld
- ChinaCrisis
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Volgens mij ging dit over de 400, niet de 500.
Die vergelijking ga sowieso mank, de 500 heeft een starre as, de 400 is onafhankelijk geveerd. Snap dan dus ook niet dat je een KQ met een 500 gaat vergelijken
Anyway > de 400 is in de basis een Artic Cat en zit kwalitatief goed in elkaar (zoals elke Kymco). Vraag me alleen af of het vermogen niet wat aan de lage kant is. Onafhankelijke vering rondom en cardan-aandrijving zijn grote voordelen.
Volgens mij heb je er zeker geen miskoop aan...
Die vergelijking ga sowieso mank, de 500 heeft een starre as, de 400 is onafhankelijk geveerd. Snap dan dus ook niet dat je een KQ met een 500 gaat vergelijken
Anyway > de 400 is in de basis een Artic Cat en zit kwalitatief goed in elkaar (zoals elke Kymco). Vraag me alleen af of het vermogen niet wat aan de lage kant is. Onafhankelijke vering rondom en cardan-aandrijving zijn grote voordelen.
http://www.quadwise.nl
>> volg ons op facebook: www.facebook.com/quadwise <<
>> volg ons op facebook: www.facebook.com/quadwise <<
-
- Quadrunner
de 500 IRS komt er aan : onafhankelijke vering achteraan + blokkeerbaar differentieel vooraan.ChinaCrisis schreef:Volgens mij ging dit over de 400, niet de 500.
vermogen 400 : kan makkelijk opgevoerd worden, er bestaan reeds "bige bore" kits voor (450 cc)
in de laatste transfennec was er eene die tijdens een "koerske" op de 8ste plaats algemeen eindigde dit voor vele andere snelle machines (transfennec is geen race)
- kymcodriver
- Quadfanaat
Ik rij met een MXU 400 en ben daar dan ook zeer tevreden van.
Doe er enkel off road (lees zware off road) mee samen met twee makkers die met een kodiak 450 rijden en eerlijk moet de 400 er niet voor onder doen.(vergelijk de prijs van een kodiak maar eens met een MXU 400)
Top machine aan een eerlijke prijs met een topgarantie van 2 jaar.
Heb hiervoor ook een nieuwe yamaha gehad (wolverine 450 4x4) een goede quad maar naar garantie toe !!!!!!! amai.
Ga eens testrijden bij een Kymco dealer ,dat kost niets en overtuig uzelf.
De mijne gaat origineel vlot zijn 90km/u,wat al snel genoeg is in een veldbaantje.
Voor meer info mail me maar gerust prive.
Doe er enkel off road (lees zware off road) mee samen met twee makkers die met een kodiak 450 rijden en eerlijk moet de 400 er niet voor onder doen.(vergelijk de prijs van een kodiak maar eens met een MXU 400)
Top machine aan een eerlijke prijs met een topgarantie van 2 jaar.
Heb hiervoor ook een nieuwe yamaha gehad (wolverine 450 4x4) een goede quad maar naar garantie toe !!!!!!! amai.
Ga eens testrijden bij een Kymco dealer ,dat kost niets en overtuig uzelf.
De mijne gaat origineel vlot zijn 90km/u,wat al snel genoeg is in een veldbaantje.
Voor meer info mail me maar gerust prive.
Quadrijden is meer dan alleen de clown uithangen.