Thomaz & zijn 700R (VERKOCHT)
Re: Thomaz & zijn 700R (Foto's pag. 1 !!)
Super man, mooie foto's ja en net wat je zegt eerst maar eens inrijden
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Ik heb me vandaag een vetpomp gekocht. Maar nu vraag ik me af of het vet er wel goed in komt. Vroeger op mijne 350 kwam het vet langszij uit, als hem vol kwam. Nu met mijne 700 krijg ik verre van deze indruk. Ik zal met blauwe pijlen laten zien waar ik bedoel waar het volgens mij zou moeten uitkomen.
Nog een paar foto's terwijl ik mijn originele velgenset eronder aan het leggen ben.
Nog een paar foto's terwijl ik mijn originele velgenset eronder aan het leggen ben.
ja volgens mij komt daar toch vet uit als je het vol pompt
bij mijne z komt het er achteraan toch uit als ik het vol spuit
ik vindt hem nog schoner met die zwarte velgen
da geeft hem nog iets meer vindt ik
bij mijne z komt het er achteraan toch uit als ik het vol spuit
ik vindt hem nog schoner met die zwarte velgen
da geeft hem nog iets meer vindt ik
mooie quad,
Dat er geen vet uitkomt aan de a-armen had ik ook vroeger met mijn 700, ik denk dat dit normaal is
Dat er geen vet uitkomt aan de a-armen had ik ook vroeger met mijn 700, ik denk dat dit normaal is
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Thomaz & zijn 700R
Ik zou da toch maar raar vinden. Dat het bij ne 350 wel is en bij een 700 nie. Ik ben al aan het denken dat mijn eindstuk van mijn pomp te groot is ofzo. Ik weet nie goed wa ik ter van moet denken.
@ Pierre en vanachter kwam er dan wel vet uit bij uwe 700r ?
@ Pierre en vanachter kwam er dan wel vet uit bij uwe 700r ?
ja, vanachter wel,
Ik denk dat dit gewoon komt omdat alles nog nieuw is en er nog geen speling op zit,
na een tijdje komt er op de armen een beetje speling (in die busjes die erin zitten), en dan kan je wel het vet eruit duwen
Ik denk dat dit gewoon komt omdat alles nog nieuw is en er nog geen speling op zit,
na een tijdje komt er op de armen een beetje speling (in die busjes die erin zitten), en dan kan je wel het vet eruit duwen
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Expert
- Contacteer:
was in het begin bij mij ook
nieuwe quad = nieuwe bussen= zo min mogelijk speling.
soms helpt het door de quad wat in en uit te veren en dan te pompen.
OpticalNicolas schreef:was in het begin bij mij ook
Ja ik denk dat het inderdaad zo iets in dieje aard gaat zijn. Ik was al aan het denken dat het vet bevroren was ofzo. Maja met de tijd zal het wel loskomen. Merci hé. Ik ga nu nog eens ff een rit maken. Kijken hoe het rijdt met dikke banden.
Groeten Thomaz.
-
- Quadracer
A-armen eens lossen en dan pompen tzal er dan wel uit komen.
grtz jelle
grtz jelle
raptor 660 power
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
waarom zouw je dat moeten doen ?? die quad is nieuw dus kan het vet er niet uit komen, dus heeft het geen nut om de a-armen eraf te halen , betje nutteloosvanpee jelle schreef:A-armen eens lossen en dan pompen tzal er dan wel uit komen.
grtz jelle
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
hij bedoelt gewoon de moeren/bouten losszetten als er wat opgedroogd vet inzit kan het er ook niet uitkomen.
(geen idee of een yamaha vanuit fabriek wordt doorgesmeerd?)
(geen idee of een yamaha vanuit fabriek wordt doorgesmeerd?)
zeker doen ze dat ze smeren alles ''vluchtig'' door anders zou he niet goed zijn eh maar je moet eens proberen om de vet nippel vast te houden als je het vet erin pompt (erop duwen) en dan heel rustig pompen dat heb ik ook gehad met mijn blaster
w-tec club member
Eens proberen met een nagel of iets scherps op de nippel te duwen, om te zien of hij niet vast hangt.
YFM 700R
Morgen sneeuw foto's !!
Vandaag was het echt overdeven chic op de baan. Nog nooit heb ik me zo geamusseerd op de baan als vandaag. De kleine binnen wegen waren gewoon zalig. Lekker plat gereden maar spek glad. Kilometers liggen driften De mensen verklaarde me zot
Morgen ne dag congé dus dieje dag kan nie beter uitkomen. Kga morgen ook naar V-mac in Heusden zolder samen met ne kameraad kijken of ik daar nog iets moois op de kop kan tikken. Alleszinds morgen komen hier een paar extra foto's. Veel sneeuw, veel ijs, veel plezier
Groeten Thomaz
Vandaag was het echt overdeven chic op de baan. Nog nooit heb ik me zo geamusseerd op de baan als vandaag. De kleine binnen wegen waren gewoon zalig. Lekker plat gereden maar spek glad. Kilometers liggen driften De mensen verklaarde me zot
Morgen ne dag congé dus dieje dag kan nie beter uitkomen. Kga morgen ook naar V-mac in Heusden zolder samen met ne kameraad kijken of ik daar nog iets moois op de kop kan tikken. Alleszinds morgen komen hier een paar extra foto's. Veel sneeuw, veel ijs, veel plezier
Groeten Thomaz
Valla de foto's van vandaag. Morgen volgen er meer.