warrior opdrijven
Warrior is een zeer betrouwbare machine, als je vlugger wilt gaan moet je geen nieuwe quad kopen direct... Dan zou je elke maand een betere moeten hebben. Ik zou stoppen met tunen, het geld dat je uitspaart opzij zetten, en binne een jaartje (of 2) iets speciaals kopen! (YFZ, Baja,...)
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
haha... warrior is een OERDEGELIJKE quad! alleen een veroudert blok, maar dat heeft de RAPTOR ook! die heeft enkel geluk dat hij meer cc's en een krachtigere motor heeft, mooie vergelijking: KFX/Z houden raptor zo goed als bij, 660cc tegenover 400cc... allebei verouderde blokken, maar SUPER GOEDE QUADS!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Raptor is echt iets heel anders dan de Warrior, maar is ook veel duurder dus zijn eigelek geen quads om met elkaar te vergelijken
De topic ging over Warriors tunen dus zal ik maar zeggen, dat met een andere uitlaat+luchtfilter+deksel aanpassen+dikke carb+high comp. piston en dan nog chassis mods zoals andere veren+stuurdemper+brede as en a-armen je al een hele goede quad hebt, alhoewel dit meer tot z'n recht komt op een quad die meer sportief gericht is zoals een 400 of een Banshee
Hangt er gewoon van af wat je er mee wilt gaan doen, maar voor een 2000euro extra heb je al iets speciaals
Mijn mening
De topic ging over Warriors tunen dus zal ik maar zeggen, dat met een andere uitlaat+luchtfilter+deksel aanpassen+dikke carb+high comp. piston en dan nog chassis mods zoals andere veren+stuurdemper+brede as en a-armen je al een hele goede quad hebt, alhoewel dit meer tot z'n recht komt op een quad die meer sportief gericht is zoals een 400 of een Banshee
Hangt er gewoon van af wat je er mee wilt gaan doen, maar voor een 2000euro extra heb je al iets speciaals
Mijn mening
Voila, aangezien Mika op dit gebied de man met ervaring is kunnen we er veel meer niet over zeggen.
Maar het is gewoon een feit dat het chassis van een Warrior zelf niet echt sportief is, en dus nooit de handling van bijv een Ex zal krijgen no matter hoeveel geld je erin pompt.
Keuze ligt dus bij waarvoor je hem wil gebruiken.
Maar het is gewoon een feit dat het chassis van een Warrior zelf niet echt sportief is, en dus nooit de handling van bijv een Ex zal krijgen no matter hoeveel geld je erin pompt.
Keuze ligt dus bij waarvoor je hem wil gebruiken.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
ik vind dat het weer gaat over ik heb de snelste quad, awel ik zal je eens iets zeggen persoonlijk guys!!!
ik heb ten eerste nu ook een BAJA gekocht en niet omdat die snel is of grote motor heeft , hij past gewoon naar wat ik nodig heb als quad.
IK wou iets speciaals/Betrouwbaar/krachtig/zitligging/relax zodat ik niet moet tunen als een zot.
Denk dat je beter zo eens nadenkt ipv te kijken welke het beste optrekt of sneller is en dan is het beter dat je een CBR of R1 koopt en tegen nen boom knalt.
QUAD = PLEZIER MAKEN
ik heb ten eerste nu ook een BAJA gekocht en niet omdat die snel is of grote motor heeft , hij past gewoon naar wat ik nodig heb als quad.
IK wou iets speciaals/Betrouwbaar/krachtig/zitligging/relax zodat ik niet moet tunen als een zot.
Denk dat je beter zo eens nadenkt ipv te kijken welke het beste optrekt of sneller is en dan is het beter dat je een CBR of R1 koopt en tegen nen boom knalt.
QUAD = PLEZIER MAKEN
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!