blaster
ik vroeg mij af welke motoren er onder een blaster gaan
ik heb een mooi voor stel gekregen van problaster maar het is nog wat vroeg om dat mijn vrouwtje een ongeval heeft gehad
maar ik ben benieuwd welke er onder gaan en natuurlijk de aan pasingen he
volgende week word de kader gespoten in de base coat zwart ook van house of kolor
ik ben hem nu aan het schuuren
greetz steven
ik heb een mooi voor stel gekregen van problaster maar het is nog wat vroeg om dat mijn vrouwtje een ongeval heeft gehad
maar ik ben benieuwd welke er onder gaan en natuurlijk de aan pasingen he
volgende week word de kader gespoten in de base coat zwart ook van house of kolor
ik ben hem nu aan het schuuren
greetz steven
hoi sory voor het laate antwoord tot nu toe blijft ze goe maar ik dengk er toch aan om ze te spuiten om dat ik ze mischien + - 15 cm laat verlengen
ik ben nog volop voor beelden aan het zoeken van quad,s en info aan het zoeken over de motors die er op gaan maar heb de laatste daagen geen tijt gehat
greetz steven
ik ben nog volop voor beelden aan het zoeken van quad,s en info aan het zoeken over de motors die er op gaan maar heb de laatste daagen geen tijt gehat
greetz steven
Re: blaster
hoi het is een tijt je gelden dat ik nog iets gepost heb ik ben nog altijt met de quad bezig
ik heb alleen geen tijt gehad ik heb nog een paar vraagjes zijn pingkers verplicht wand ik ga al de bekabeling van mijn qaud in mijn kader legen ook wil ik zo wijnig mogelijk van schaakelaars aan mijn stuur is er een andere oplosing en wat kan ik zonder probleem weg laaten
de kerstman heeft een pakje gebracht het is een achteras van MX force
ik zal vande week fotos posten
greetz steven
ik heb alleen geen tijt gehad ik heb nog een paar vraagjes zijn pingkers verplicht wand ik ga al de bekabeling van mijn qaud in mijn kader legen ook wil ik zo wijnig mogelijk van schaakelaars aan mijn stuur is er een andere oplosing en wat kan ik zonder probleem weg laaten
de kerstman heeft een pakje gebracht het is een achteras van MX force
ik zal vande week fotos posten
greetz steven
schone as bull!!
ik denk dat er weinig quadrijders met pinkers rijden
ik denk dat er weinig quadrijders met pinkers rijden
ok dan moet ik met de exstra bedrading geen rekening te hauwden
nu nog zien hoe ik de rest van mijn stuur krijg weg gewerkt al de bedraading oet daar weg en moet ik ergens anders plaatsen
ergens onder mijn plastikke kappen zal niet sipel zijn voor mijn schaakelaars maar zal wel moeten lukken
greetz steven
nu nog zien hoe ik de rest van mijn stuur krijg weg gewerkt al de bedraading oet daar weg en moet ik ergens anders plaatsen
ergens onder mijn plastikke kappen zal niet sipel zijn voor mijn schaakelaars maar zal wel moeten lukken
greetz steven
de quad is voor 95% geschuurd ale de kader he zondag de eerste grond laag en dan gaan we wat plamuuren en dan de laatste
grond laag fotos volgen
greetz steven
grond laag fotos volgen
greetz steven
-
- Quad Expert
- Contacteer:
dat word een leuke quad denk ik
post maar snel nog wat foto's
houdoe!
post maar snel nog wat foto's
houdoe!
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
klaar om de grond laag te spuiten dat zal iets voor morgen worden ik hoop dat het wat word
ik heb gisteren bij een lasser geweest voor mijn achter brug te verlengen de brug word 15cm verlengkt
en dat zal ongeveer 150 euro zijn
en het belangerijk nieuws ik trug vader geworden van een prachtige dochter
greetz steven
en dat zal ongeveer 150 euro zijn
en het belangerijk nieuws ik trug vader geworden van een prachtige dochter
greetz steven
proficiat steven!!!
dat wordt lekker met die verlengde achtebrug!!
dat wordt lekker met die verlengde achtebrug!!
hoi mercie voor de reaksie denk je dat 15cm voldoende is ik weet niet juist wat de lengkte is van een verlengde achteras
greetz steven
greetz steven
met de geboorte van mijn dochtertje heb ik niet veel aan de quad bezig geweest volgen de week zal alles in de grond laag staan
ik heb een vraag je weet er hier iemand waar ik de spullen van http://www.vitosperformance.com/atv_parts/home.php" onclick="window.open(this.href);return false;
kan bestellen hier in belgie of nederland of duitsland of moet ik gewoon daar bestellen
en ook de spullen van http://blasterzone.com/" onclick="window.open(this.href);return false; alvast bedangkt
greetz steven
ik heb een vraag je weet er hier iemand waar ik de spullen van http://www.vitosperformance.com/atv_parts/home.php" onclick="window.open(this.href);return false;
kan bestellen hier in belgie of nederland of duitsland of moet ik gewoon daar bestellen
en ook de spullen van http://blasterzone.com/" onclick="window.open(this.href);return false; alvast bedangkt
greetz steven