Kreeg vandaag een brief van de politie.
Ik zou geflitst geweest zijn in Dranouter,op 7/12/2008 om 11u33.
Maar,ik ben nie weg geweest met de quad op die dag.
Dus ik naar het politiebureel,even de foto gaan bekijken en ja,het was duidelijk iemand anders op een quad.
Nummerplaat was slecht leesbaar,hebben ze de dichtsbijzijnde gezocht en dat was blijkbaar ik.
Moet alleen nog papier invullen en foto tonen van mijn quad en tis in orde.
Zo zie je maar he !
Maar wie is toen wel in Dranouter geweest ????
Geflitst met de quad,maar ???
-
- Pro Quadrider
Re: Geflitst met de quad,maar ???
dan heb je nog geluk !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Het was ook een yahama,maar geen zoals de mijne.
Ik heb dat ooit voorgehad met de auto. Brief thuis aangekregen dat ik geflitst was in Louvain-La-Neuve. Maar ik was daar helemaal niet geweest. Naar politie gebeld en ik moest kunnen bewijzen dat ik daar niet geweest was. Per geluk was ik toen juist stage aan het doen en het bedrijf waar ik mijn stage deed, heeft een papier opgesteld met de melding dat ik de hele dag daar aanwezig was en dat mijn auto daar de hele dag op een afgesloten parking gestaan heeft. Blijkbaar gebeurt dit wel meer dat nummerplaten nagemaakt worden en dan gebruiken ze die voertuigen om eens goed gaan rond te vliegen of om overval ofzo te plegen.
-
- Quadrunner
ik had vroeger zelf een garage (auto's) en had een handelaarsplaat. nadat ik al een aantal jaren gestopt was met deze garage, kreeg ook ineens een snelheidsovertreding in de bus de nummerplaat was uiteraard geschrapt toen ik gestopt was met mijn garage. die gasten reden dus gewoon met een valse plaat rond.