tomas schreef:wie heeft het hier over kleur?? waarom zo afgunstig dat hij het kan?? laat hem zijn ding doen ALS hij valt merkt hij het zelf wel,
zijn altijd mensen die het beter weten, je ziet toch zo dat hij een expert is , hij heeft dat ding onder contolle, en omdat vele van jullie dat niet hebben hopen jullie maar dat hij gaat valle, anders zou je niet zegge ik zag hem liever op zijn bek gaan, echte haters hier.alleen de mensen die het kunne hebben positief commentaar
groeten
OJA en als je met een quad valt terwijl je een wheely maakt dan ben je pas een NOOB die grab bar zit er niet voor niks
Kneus kan jij het wel dan?
Rot op hier van het forum en loop niet te zeiken jij zet mensen aan tot haat met je topic.
Rspect voor die wheelies harde shit ouwe.
Ik word een beetje ziek van die zielige reacties hier. waarom blijven sommige mensen doorzeuren over dat mensen een helm of bescherming moeten dragen? wat voor verschil maakt het voor jou ? ben je hun moeder of vader?? wat is het doel van het gezeur hierover? hopen dat er nog meer mensen zijn die hetzelfde denken als jouw omdat ze het ook niet zo kunnen, zodat je je niet zo zielig over jezelf hoeft te vinden? zo een filmpje heeft heus geen gevolg voor de regelgeving in NL of BE. mensen die geen quad rijden en ze zien iemand er een rijden HATEN zoiezo, dat is niet als gevolg van mensen die zulke tricks op de openbare weg durven te maken. Ga maar na als een aantal automobilisten te hard rijden scheer je ze toch ook niet gelijk allemaal over 1 kam ?
feit blijft mensen haten zoiezo dat is gewoon deel van de haatcultuur, tuurlijk krijg je veel positieve reacties, maar misschien nog wel meer negatieve reacties, even de negatieve reacties van mensen die je NIET te horen krijgt buiten beshouwing latend. Een aantal haters bevinden zich ook op het forum, die haten niet om wat iemand anders heeft, maar om wat ze zelf niet KUNNEN of DURVEN. maar ja zij kunnen er ook niets aan doen, dat is de manier van opvoeding in een haatcultuur.
Blijkbaar weet deze gast zeker dat hij de wheelies goed kan en dat bewijst hij ook in het filmpje (invoegen terwijl hij op zn achterwielen rijdt) laat m dan ook lekker zelf bepalen of hij wel of geen bescherming draagt. ik kan me moelijk voorstellen dat mensen die zulke hatende reacties plaatsen ZO erg zijn gesteld op de gezondheid van wildvreemden, nee ze zijn eenvoudigweg jaloers. En ja ik geef toe dat ongeluk ook door een andere weggebruiker kan worden veroorzaakt, maar dat is dat zijn eigen schuld, plus ik weet zeker dat er genoeg mensen hier op het forum zitten die als ze autorijden niet of bijna nooit hun autogordel dragen, maar daar hoor je dan niets over. Get your act together.
danny_metall schreef:RESPECT voor deze Wheelie... vooral in de bochten en het terug-schakelen voor een stoplicht!!!!!!!! Haters zijn meestal mensen die dat ZELF niet kunnen en/of durven!!! >>denk ik<<
---->>kom dat ook heel vaak tegen.. van die afgunstige mannetjes!!!
----->> die kunnen ook altijd alles enzo .. maar toevallig de verkeerde veren/banden of helm bij (zeggen ze dan)
------>>of hun meisje kijkt teveel naar hun stuntjes!! (vinden ze helemaaaal niet leuk!!!)
danny_metall schreef:RESPECT voor deze Wheelie... vooral in de bochten en het terug-schakelen voor een stoplicht!!!!!!!! Haters zijn meestal mensen die dat ZELF niet kunnen en/of durven!!! >>denk ik<<
---->>kom dat ook heel vaak tegen.. van die afgunstige mannetjes!!!
----->> die kunnen ook altijd alles enzo .. maar toevallig de verkeerde veren/banden of helm bij (zeggen ze dan)
------>>of hun meisje kijkt teveel naar hun stuntjes!! (vinden ze helemaaaal niet leuk!!!)
hahah ja dat blijf je altijd houden van die mensen niks aan te doen laat ze maar lekker haten