honda 400ex bj.2000-2001
honda 400ex bj.2000-2001
hai, allemaal
wat mag ik geven voor een HONDA 400 ex van bj 2000 model 2001?
ziet er nog redelijk goed uit en met papieren voor op de baan (moto)
papieren zijn wel van en andere motor (honda 400 enduro)
de verkoper zij dat dat geen probleem was!
wat mag ik daar voor geven?
wat denken julie daar van?
wat mag ik geven voor een HONDA 400 ex van bj 2000 model 2001?
ziet er nog redelijk goed uit en met papieren voor op de baan (moto)
papieren zijn wel van en andere motor (honda 400 enduro)
de verkoper zij dat dat geen probleem was!
wat mag ik daar voor geven?
wat denken julie daar van?
die verkoper zij mij dat het in de meeste gevallen zo word gedaan mo op de baan te kunnen rijden
zou in orde zijn volgens hem. is tog al eens tegen gehouden door de flikken en geen probleem?
zijn prijs is ook maar 4800 €
is dit dan te veel?
staan nieuwe banden op, neurfbars, maar geen snelheidsmeter of pinkers!
is dit niet regelmontair?
zou in orde zijn volgens hem. is tog al eens tegen gehouden door de flikken en geen probleem?
zijn prijs is ook maar 4800 €
is dit dan te veel?
staan nieuwe banden op, neurfbars, maar geen snelheidsmeter of pinkers!
is dit niet regelmontair?
zoalng het serienummer op de papieren en kader dezelde zijn is het goed.
De motor kan van XR400 zijn aangezien deze bijna dezelfde zijn en hiermee vervangen geweest.
buiten dit zit ik geen probleem hoor.
En nee pinkers is tot nu toe niet reglementair.
De motor kan van XR400 zijn aangezien deze bijna dezelfde zijn en hiermee vervangen geweest.
buiten dit zit ik geen probleem hoor.
En nee pinkers is tot nu toe niet reglementair.
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
Een 400ex is een zeer degelijke quad, mits enigszins onderhouden zul je er veel plezier van hebben.
Als er motorpapieren bij zijn dan zetten ze meestal het chassisnummer op een plaatje dat ze aan het chassis vastmaken.
Dit lijkt allemaal legaal en je zult er niet direct problemen mee hebben maar als je eens een zwaar ongeval krijgt ben je de zak.....
Er zijn een stuk of 30 officieel gehomologeerde 400's in Belgie, probeer er daar een van te krijgen. (staat er ook 1 hier op t forum te koop)
Ofja zo denk ik er over.
Als er motorpapieren bij zijn dan zetten ze meestal het chassisnummer op een plaatje dat ze aan het chassis vastmaken.
Dit lijkt allemaal legaal en je zult er niet direct problemen mee hebben maar als je eens een zwaar ongeval krijgt ben je de zak.....
Er zijn een stuk of 30 officieel gehomologeerde 400's in Belgie, probeer er daar een van te krijgen. (staat er ook 1 hier op t forum te koop)
Ofja zo denk ik er over.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Als het papieren van een moto zijn, mag je er wrs ook mee op de autostrade... Volges mij allemaal gesjoemel... Maar als je een nummerplaat kunt aanvragen zou ik hem wel kopen... Zeker als je niet constant er mee op straat rijdt. Prijs is ook wel in orde!
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Als het papieren van een moto zijn, mag je er wrs ook mee op de autostrade... Volges mij allemaal gesjoemel... Maar als je een nummerplaat kunt aanvragen zou ik hem wel kopen... Zeker als je niet constant er mee op straat rijdt. Prijs is ook wel in orde!
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Juist daarmee da ek ed nie vertrouw.B@ckBone schreef:Das de grootste lariekoek dat ik tot nu toe gehoord heb ! Een vierwieler met motor mag nu eenmaal niet op de autostrade , al zitten er ferraripapieren bij .L.D. schreef:Als het papieren van een moto zijn, mag je er wrs ook mee op de autostrade...
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"