brumm schreef:Snap het niet, het is nog nooit zo voordelig geweest om een LTZ 400 op kenteken te kopen. Nieuw rond de € 7000,- incl NL kenteken. Vroeger zaten ze rond de € 10.000,- net of dat iedereen dat is vergeten.
LTZ 400 2009 zal wel even duren schijnt nogal voorraad 2008 te zijn plus het feit dat of Suz nu in valenti uitvoering zijn en deze eerst echt op moeten.
Hier in Belgie verkoopt Motos dave de LTZ 400 special edition ( rood-zwart) model 2008 voor 6000 euro incl papieren !!
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
killroy1488 schreef:kost niet veel kijk dan voor y.. yfz 450 ofzo en gaat rond de 9000 wow komt intresant die lage prijzen haha
Crisis noemen ze het dan ... lol
benzineprijzen hebben ook nog nooit zo laag gestaan!
In de grote vakantie betaalde ik per liter voor super 98 , 1.55euro
Nu betaal ik nog maar 1.09euro
killroy1488 schreef:kost niet veel kijk dan voor y.. yfz 450 ofzo en gaat rond de 9000 wow komt intresant die lage prijzen haha
Crisis noemen ze het dan ... lol
ondertussen heeft ie 1euro rond gestaan, van mij mag het nog wat meer naar beneden
Crisis noemen ze het dan ...
ondertussen heeft ie 1euro rond gestaan, van mij mag het nog wat meer naar beneden
prijzen van de brandstof zijn gisteren weer wat gestegen ...
Het was wat te mooi om waard te zijn ,maar mij hoor je niet klagen. Dit vind ik al realistische prijzen , mja idd , hoe lager hoe beter
heb er eens goed naar gekeken toen ik op het autosalon was laatst
als ik het goed voor heb zaten alle ophangingspunten op dezelfde plek, enkel de buizen die het frame met de plastik verbind is anders volgens mij