Was echt super glad
http://www.youtube.com/watch?v=ALcXAUWKSKI" onclick="window.open(this.href);return false;
Kweet, ons pap wil het alleen nietquad-racerrr schreef:een ijs baan
Dat ding smeekt om een 70cc

je bedoelt toch zeker 700cc?!quad-racerrr schreef:een ijs baan

danny_metall schreef:je bedoelt toch zeker 700cc?!quad-racerrr schreef:een ijs baan
Weet jij een grotere quad voor iemand van 16, die op de weg mag?zilladude schreef:die quad is ech twel te klein voor u hoor

Klopt,quad-racerrr schreef:geloof me maar als hij een beetje pit heeft trekt hij de meeste straat scooters er uit
Alleen op een bepaalde snelheid komen ze je weer voorbij omdat de quad toch een stuk lagere top heeft.
( spreek uit ervaring)

uuum ... ik heb een aerox ( dit heeft hetzelfde blok als jouw quad => minarelli horizontaal lc )Bartr schreef:Klopt,quad-racerrr schreef:geloof me maar als hij een beetje pit heeft trekt hij de meeste straat scooters er uit
Alleen op een bepaalde snelheid komen ze je weer voorbij omdat de quad toch een stuk lagere top heeft.
( spreek uit ervaring )
Bij scooters zit er standaard 1.8 of 2.0 kW achter, Hier zit 2.7 kW achter, op kenteken 2.5
Standaard scooters trek ik eruit.. Mn maat heeft een Aerox met Yasuni R1, die kan ik net bijhouden, maar na 30 km/u gaat hij te hard voor me Ik waggel dn lekker dooren hij trekt hem dn door naar 75
Nja, ik vind die quad van RP wat overdrevenraptor350 schreef:uuum ... ik heb een aerox ( dit heeft hetzelfde blok als jouw quad => minarelli horizontaal lc )Bartr schreef:Klopt,quad-racerrr schreef:geloof me maar als hij een beetje pit heeft trekt hij de meeste straat scooters er uit
( spreek uit ervaring )
Bij scooters zit er standaard 1.8 of 2.0 kW achter, Hier zit 2.7 kW achter, op kenteken 2.5
Standaard scooters trek ik eruit.. Mn maat heeft een Aerox met Yasuni R1, die kan ik net bijhouden, maar na 30 km/u gaat hij te hard voor me Ik waggel dn lekker door en hij trekt hem dn door naar 75
Ik deed met de prop uit de uitlaat en vario begrenzing eruit 80km/u @ tomtom GPS ...
Je quadje zal mss 55km/u gaan alst ie onbegrensd is
is toch zo logisch als het maar kan : jullie hebben allebei hetzelfde blok : maar de aerox weegt veel minder => 85kg
+ quad heeft ook veel meer wrijving met de grond ( 4wielen) en is veel minder aerodynamisch![]()
+ quad zal met de overbrenging ook veel meer vermogen verliezen dan de aerox scooter ...
Ksou gw de quad van RP ff stelen , da ga sneller dan men raptor 350![]()
![]()
greetzzz