is het nog de moeite om een toomey te kopen als de buren al klagen over het geluid van de originele pijp
of is er een andere uitlaat die veel stiller is maar toch genoeg pktjes geeft
en dan nog iet waar kan je die olie (SAE10W40) van het motorblok vinden want overal waar ik ge hebben ze die niet
10w40??? daarmee smijten ze je de kop in, ga na een scooterwinkel of een brommerzaak. En als ze nu al klagen dan koop je best geen toomey. Alles waar je nu pk's wil winnen gaat ten koste van je geluid. Tenzij je 95tankt en er 98 in doet. Lastige buren moet jij hebben zeg. Had dat ook wel vroeger voor me men wr200 maar die maakte dan ook geluid, maar vond toch dat die buren teveel klaagden, da waren bejaarden die hele dag niets anders deden dan voor hun venster zitten voor toch maar iets van de buitenwereld te zien. Maar op mij moesten ze toch zagen.
greetz
da waren bejaarden die hele dag niets anders deden dan voor hun venster zitten voor toch maar iets van de buitenwereld te zien. Maar op mij moesten ze toch zagen.
greetz
da zijn inderdaad bejaarden die de ganse dag voor hun raampje zitten en die elk geluid irritant vinden
En welke jet afstelling is dan het beste bij k&n filter en outerwears
denk dat da qua geluid toch veel gaat uithalen, zeker als je hem volledig vervangt van voor tot achter. En luchtfilterdeksel eraf halen geeft inderdaad een mooier geluidje. Kheb da ook es gedaan en mee rondgereden toen, ging lekker vooruit, maar had hem nog niet gerejet met als gevolg dat hij op een gegeven moment gewoon stilviel . Ik zou da nog es willen doen en hem ook zelf jetten, maar hoe kan ik die dan het beste jetten? Heb niet veel zin om hem weer binnen te brengen voor dat jetten alleen...
Ik rij zelf met een Toomey, en...JA daar komt veel herrie uit. Maar so what, dat is juist gaaf. Komt een lekker 2 takt jank geluid uit. Als ze nu al klagen moet je zeker geen Toomey nemen, dan krijgen ze een hartaanval (ben je wel meteen van ze af).
Toomey is gewoon asociaal luid voor gebruik op publieke plaatsen, op crossbaan is het wel te doen. (al horen overige rijders hun eigen motor dan niet meer lopen)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Inderdaad, bij de Yamaha dag op het eiland van Maurik keek iedereen op als ik langs kwam. Toch mooi he hoe er zo veel herrie uit zo'n klein motortje kan komen