Mag dicht, is verkocht...
-
- Pro Quadrider
Re: banshee 05 p7 update
mooi spul
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
schoon spullekes!!
Bumper heb ik ook
Nice spul is dat. en aangezien die al op de quad zat en vrij beschadigt was. heb ik deze mooi kunnen opschuren en polijsten
Voor de rest mooie spullen
Nice spul is dat. en aangezien die al op de quad zat en vrij beschadigt was. heb ik deze mooi kunnen opschuren en polijsten
Voor de rest mooie spullen
ja dat schuren en polijsten is een heel gedoe Volgende winter ga ik ook delen van de motor polijsten denk ik.
Ook gaat hij dan waarschijnlijk binnen voor de motortuning (maar dat is nog een jaar wachten, nu eerst het uiterlijke)
Zondag ga ik men onderdelen eens plaatsten, heb dan toch een namiddagske tijd...
Stickers ga ik ook nog eens laten maken...Denk dat het iets "west coast" achtigs zal worden haha
grtz
Ook gaat hij dan waarschijnlijk binnen voor de motortuning (maar dat is nog een jaar wachten, nu eerst het uiterlijke)
Zondag ga ik men onderdelen eens plaatsten, heb dan toch een namiddagske tijd...
Stickers ga ik ook nog eens laten maken...Denk dat het iets "west coast" achtigs zal worden haha
grtz
-
- Pro Quadrider
Re: banshee 05 p8 update
mooi machine ! ik duw ze er meestal bij brute force op een beetje speeksel doet oo kal wonderen
banshee power !
dat in warm water kan je doen maar je kan er ook een klein beetje benzine opdoen en ze dan opschuiven
vermits de benzine vervliegt blijven ze schoon op hun plaats
vermits de benzine vervliegt blijven ze schoon op hun plaats
Veerspanners zijn binnen Ga men spiralen dus in het weekend proberen te steken, of begin volgende week
Hoeveel lager zou hij komen? 6cm ofzo?
grtz
Hoeveel lager zou hij komen? 6cm ofzo?
grtz
post dan maar snel fototjes
Dit was voor
met de KW's (hulpveer heb ik gewoon weg gelaten)
De achterste spiraal dan ook maar gedaan ,hier had ik de hulpveer ook weg gelaten...Maar ik ga ze er toch maar terug tussen steken. Omdat als ik erop zit ligt hij vanachter lager als van voor, en ook omdat die ring ertussen uit kan vallen als men achterwielen van de grond komen (lijkt me niet ideaal ) Dus vanachter zou hij nog een 3cm terug omhoog komen)
Met veel dank aan Roel (pum@@tje) voor de "telefonische ondersteuning"
met de KW's (hulpveer heb ik gewoon weg gelaten)
De achterste spiraal dan ook maar gedaan ,hier had ik de hulpveer ook weg gelaten...Maar ik ga ze er toch maar terug tussen steken. Omdat als ik erop zit ligt hij vanachter lager als van voor, en ook omdat die ring ertussen uit kan vallen als men achterwielen van de grond komen (lijkt me niet ideaal ) Dus vanachter zou hij nog een 3cm terug omhoog komen)
Met veel dank aan Roel (pum@@tje) voor de "telefonische ondersteuning"
Re: banshee 05 p8 verlaagd !!!
Nice man, ben mijn quad nu ook achter aan het verlagen.
heb jij die heftbrug van de lidl??
Heb precies de zelfde heb er nu de quad mee op staan. werkt super.
heb jij die heftbrug van de lidl??
Heb precies de zelfde heb er nu de quad mee op staan. werkt super.
-
- Quadrider
mooie banshee!!
waar heb je die handbeschermers weg?
waar heb je die handbeschermers weg?
When The Gates Drops ,The Bullshit Stops ,No Fear ,No Friends ,Until The Race Ends
Dat Kan Sneller!!!!
Dat Kan Sneller!!!!
lekker maar schroef hem maar snel hoger achteraan want das nie mooi
die krik komt uit de aldi denk ik...pa heeft die eens meegenomen..
Al de accesoires komen uit quadcentrale kortessem
Al de accesoires komen uit quadcentrale kortessem
-
- Quadverslaafde
dat ziet er super uit