hehe, dat kan altijd gebeuren hé .dieseltank schreef: ho ho ho
dan hebben we elkaar verkeert begrepen!
We zijn er om te helpen
hehe, dat kan altijd gebeuren hé .dieseltank schreef: ho ho ho
dan hebben we elkaar verkeert begrepen!
yiiihaaaahJohnBeton schreef:hehe, dat kan altijd gebeuren hé .dieseltank schreef: ho ho ho
dan hebben we elkaar verkeert begrepen!
We zijn er om te helpen
wat is het verschil : blokkie open maken en geen geld uitgevendieseltank schreef:mx jake schreef:als je geen geld wil uitgeven moet je hem dicht laten
en dan kapot laten lopen en dan nog meer uitgeven
dieseltank schreef:haha,JohnBeton schreef:ik zou toch opteren voor minstens nieuwe zuigerveren. Je hebt wat roet onder je onderste veer.
Nu hij toch open ligt zou ik hem laten honen en een nieuwe zuiger erin doen
ff sireus he,
cilinder is goed, dus waarom honen als dit niet nodig is?
de zuiger is ook nog goed.
en de zuigerveren doen ze werk ook nog perfect.
WAAROM zou ik dan geld uitgeven aan het honen(wat alleen nodig is als er grotere krassen zitten en/of een vastloper hebt)
en de zuiger is ook nog goed dus dat bespaar k me ook nog ffkes
houdoe!
ik weet niet hoelang de vorige eigenaar er mee heeft gereden al met deze zuiger... dus ff checken hoe het er mee is gesteld he,Tom#11 schreef:Het is inderdaad zo, meten = weten.
Maar als je blaster goed rijd, en je hebt er 30 uur op zitten, en hij rijd nog steeds goed en je voelt nog steeds gewoon veel compressie aan je kickstart, waarom dan open halen?
Ik heb met mijn blaster opengehaald toen ik merkte dat hij echt minder compressie kreeg, en dat was toch echt veel en veel later als 30 uur
Er gaat niets mis met je quad als hij gewoon goed afgesteld is, je smeert hem goed en je zuiger zit er misschien 10 uur te lang in.
idd, dat is steeds het probleem bij het kopen van een 2dehandse quad. Je weet nooit hoe oud / versleten alles is.dieseltank schreef:ik weet niet hoelang de vorige eigenaar er mee heeft gereden al met deze zuiger... dus ff checken hoe het er mee is gesteld he,Tom#11 schreef:Het is inderdaad zo, meten = weten.
Maar als je blaster goed rijd, en je hebt er 30 uur op zitten, en hij rijd nog steeds goed en je voelt nog steeds gewoon veel compressie aan je kickstart, waarom dan open halen?
Ik heb met mijn blaster opengehaald toen ik merkte dat hij echt minder compressie kreeg, en dat was toch echt veel en veel later als 30 uur
Er gaat niets mis met je quad als hij gewoon goed afgesteld is, je smeert hem goed en je zuiger zit er misschien 10 uur te lang in.
ik zij IK heb de nu 30-40 uur opzitten
@ all,
bedankt voor reactie's
raptor 350 begrijpt hetidd, dat is steeds het probleem bij het kopen van een 2dehandse quad. Je weet nooit hoe oud / versleten alles is.
Als jij er dan al ong. 40uur mee gereden hebt, is het zeer verstandig om de cilinder / zuiger etc eens te controleren om grotere kosten te vermijden Want ten slotte weet je nooit wat de vorige eigenaar allemaal deed met die blaster ...