Enja quad is niet speciaal gemaakt voor op de weg dus je zult aanpassings werk moeten doen
veel success allesinds
mijne eerste quad was een suzuki lt80 haha toen ik nog zeer jong was

Voor een 2dehandse quad zit je budget zeer goed , maar voor een nieuweKaboutermans schreef:Ik zit er momenteel over te denken om een quad aan te schaffen.
We gaan verhuizen en komen daarbij vlak bij de bosrand te wonen waar je lekker kunt crossen.
Ik rij bij vrienden regelmatig op een quad(je) 50cc hebben ze al 8 jaar staan maar het blijft leuk. Ook rij ik daar regelmatig op een crossbrommer die zwaar is opgevoerd en ook dat blijf ik vet vinden.
Ik ben zelf 18 en tegen de tijd dat we gaan verhuizen ben ik waarschijnlijk in het bezit van een rijbewijs. M'n broertje is 16 en is bereid mee te betalen aangezien hij er dan ook mee kan off-road kan rijden. Vanuit de nieuwe tuin hoeven we de openbare weg niet op om in het bos te belanden.
Ons budget zal rond de 3500 en 4000 euro liggen aangezien ik ook nog een auto wil kopen.
Als we een quad kopen moet die wel legaal de weg op kunnen,
Ook kopen we het liefst een nieuwe ivm betrouwbaarheid.
Wat voor merk en type kunnen jullie me aanraden?

1) De blaster is sneller / aggresiever dan die kymco maxxer 300.cyclonedriver schreef:voor 4026 euro heb je een splinternieuwe Kymco maxxer 300
Amen!raptor350 schreef:1) De blaster is sneller / aggresiever dan die kymco maxxer 300.cyclonedriver schreef:voor 4026 euro heb je een splinternieuwe Kymco maxxer 300
2) De blaster zal ook van betere kwaliteit zijn ( zowel motorisch als het chassis, a-armen etc .. )
3) de blaster is goedkoper![]()
4) Onderdelen voor de blaster zijn veel makkelijker te vinden.
5) Persoonlijk vind ik die kymco echt super lelijk![]()
![]()
6) Blaster heeft veel meer tunings mogelijkheden ( zowel uiterlijk als motorisch )
.......
Moest ik persoonlijk kunnen / mogen kiezen tussen deze 2 quads, zal mijn keuze zeer snel gemaakt zijn.
Zal nu wel al duidelijk zijn welke quad mijn voorkeur heeft![]()
ps: Deze prijzen zijn wel zonder kenteken vermoed ik
greeetzzz

Als je in Nederland woont kun je het beste een quad kopen die reeds een kenteken heeft, anders kom je heel veel werk,tijd en geld aant uitgeven..Kaboutermans schreef:Ik ben zelf wel meer bekend met Yamaha dan andere merken.
Ik begin het vermoeden te krijgen dat de prijzen die ik zie staan allemaal zonder kenteken zijn klopt dat?
En wat komt er dan bij kijken om een kenteken te krijgen?

Dus jij bedoelt een 2e hands met kenteken kopen?Tiesko schreef: Als je in Nederland woont kun je het beste een quad kopen die reeds een kenteken heeft, anders kom je heel veel werk,tijd en geld aant uitgeven..
De Blasters zijn moeilijk te krijgen op kenteken in Nederland.
Groeten
Klopt, ik heb ene met kenteken, maar daar heb ik eigenlijk ook wel best geluk mee gehad..Kaboutermans schreef:Dus jij bedoelt een 2e hands met kenteken kopen?Tiesko schreef: Als je in Nederland woont kun je het beste een quad kopen die reeds een kenteken heeft, anders kom je heel veel werk,tijd en geld aant uitgeven..
De Blasters zijn moeilijk te krijgen op kenteken in Nederland.
Groeten
Las net in een ander onderwerp dat jij ook een blaster hebt met kenteken.
2e hands of niet?
Maar stel dat ik een nieuwe Yamaha blaster koop, wat zou ik er aan moeten verbouwen om een kenteken te krijgen?
Of is dat gewoon bijna een onmogelijke opgave?