yamaha raptor 350 vraag
-
- Toeschouwer
Re: yamaha raptor 350 vraag
Zou zelf toch liever snel accelereren dan een hoge topsnelheid hebben.
120 km/u rij je toch niet zo snel over land weggetjes.
120 km/u rij je toch niet zo snel over land weggetjes.
ik heb ook liever een quad die rond de 100 rijd maar dan wel lekker optrekt.
Gewoon het optrekken en auto's er proberen uit te trekken lijkt me echt vet:D
en op de snelweg met de quad lijkt me ook niet echt fijn.
Dus doe mij maar een quad die 90-100 rijd maar als een beest optrekt.
greetz
Gewoon het optrekken en auto's er proberen uit te trekken lijkt me echt vet:D
en op de snelweg met de quad lijkt me ook niet echt fijn.
Dus doe mij maar een quad die 90-100 rijd maar als een beest optrekt.
greetz
-
- Quadfanaat
inderdaad waarom moet je nu met een quad meer dan 120 doen en lijk me ook niet echt veilig,quad is GEEN moto é en niet bedoeld voor snelheid,het belangrijkste is het rap optrekken,kzou zeggen rijd eens me een quad en probeer es aan een redelijke snelheid een bocht te pakken of op ruw terrein rijden ge gaat direct anders praten.
en op de snelweg rijden met je quad mag je ook vergeten aan zo'n snelheid zeker boven de 100 km/uur
en op de snelweg rijden met je quad mag je ook vergeten aan zo'n snelheid zeker boven de 100 km/uur
Laatst gewijzigd door SergioBelgium777 op do 22 jan, 2009 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Burn the rubber ,not your soul
Idd zo geef ik ook toe dat mijn quad met crosbanden op 7000 toeren zit voor 80km/u ( meestal rij ik ook niet harder )koquad schreef:die van mij haal ook wel 115 maar dan rijd die niet zo lkkr
rij liever 80/90 rijd die lekkerder en is nog beter voor het blok ook
En dan heb ik zelfs 2 tanden voor groter. Aangezien ik niet weet hoe veel toeren mijn blok aan kan blijf ik ook maar liever rond de 7000 toeren. ( komt wel andere set tandwielen aan zodat deze in lagere toeren zal rijden. )
Dus hoe sommige met hun raptor 350 110 kunnen halen standaard.... Dan wil ik dat blok wel eens horen schreeuwen.
Tevens helemaal mee eens met bovenstaande 3 reacties lekker optrekken
ik heb 3 jaar met een raptor 350 gereden en de topsnelheid ligt idd rond de 100 kmper uur, maar daarvoor koop je dat niet ,
kan je zeggen die topsnelheid is zeker hoog genoeg als je in wat baantjes crost !
heb sinds vorige zomer een raptor 700 gekocht , die topsnelheid ligt rond de 120 is wel veel woester qwa rijden , trekt als een beest en is meer aangeraden om op de baan te rijden die kan de topsnelheid wel een eindje aan , terwijl mijn 350 na enkele minuten planche ver ging opstijgen
greeetzz
kan je zeggen die topsnelheid is zeker hoog genoeg als je in wat baantjes crost !
heb sinds vorige zomer een raptor 700 gekocht , die topsnelheid ligt rond de 120 is wel veel woester qwa rijden , trekt als een beest en is meer aangeraden om op de baan te rijden die kan de topsnelheid wel een eindje aan , terwijl mijn 350 na enkele minuten planche ver ging opstijgen
greeetzz
raptor 700
- killroy1488
- Quadrider
Ksnap da ook nie warm quad kopen vo topsnelheid, koop dan moto of ga teru na u scooterke en voert da op.
-
- Quadfanaat
hehehe goed gezegd,zoals ik al zei neem es een quad en rijd er eens boven de 100km mee op ruw terrein of op weg of zokillroy1488 schreef:Ksnap da ook nie warm quad kopen vo topsnelheid, koop dan moto of ga teru na u scooterke en voert da op.
want volgens mij heb je nog nooit quad gereden en je denkt dat die dingen vo snelheid gemaakt zijn.wil je een quad puur vo te crossen of baan of beide?
Burn the rubber ,not your soul
hallo, iemand al ervaring op een raptor 350 1 of 2 tanden groter gelegd op het voorste tandwiel??
maakt dit veel verschil?
wat is er aan te raden om rustiger in toerental te zitten als rond de 70-80 wil rijden?
grtz
maakt dit veel verschil?
wat is er aan te raden om rustiger in toerental te zitten als rond de 70-80 wil rijden?
grtz
- yamahakoppel
- Quad GOD
per tand hoger mag je een 5km/u tellen met baan banden is mijn ervaring toch.ik heb 16/38 op mijn warrior liggen voor een raptor 350 kun je zelfs 17/36 krijgen mijn warrior loopt nu toch 115km/u met maxxis spears banden met de cross banden liep die iets boven de 120 voor mijn moter revisie. zou eens moeten testen hoe snel hij nu loopt met zijn cross banden maar die zijn half kaal en juist voor de snelheid te weten zottewerk
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
ok bedankt
heb jij met baan banden ook dat hij zofel spoor zoekt?
heb jij met baan banden ook dat hij zofel spoor zoekt?
- yamahakoppel
- Quad GOD
niet veel problemen mee eigenlijk met de raptor 700 iets meer maar hangt ook af hoe laag ik hem leg vanachter als ik hem achter iets hoger zet dan voor heb ik er last van, weet niet of jouw quad verlaagd is of welke veranderingen je gedaan hebt
Groetjes Kris
ja verlaagd en baan banden vanvoor scooter banden
miss de bandenspanning iets hoger doen vanvoor?
grtz
miss de bandenspanning iets hoger doen vanvoor?
grtz
- yamahakoppel
- Quad GOD
standaart bedoel je ook cross banden zeker dan kan ik dat begrijpen maar baanbanden trek daar dan toch maar een 10km/u van af als het niet meer israptor_driver schreef:Mijn quad een YFM350R loopt soepel 110-115km/u, dat in standaard uitvoering, ik heb e nog niets aan veranderd.
Groetjes Kris
inderdaad,origineel met crossbanden reed ik ook 105/110 per uur(maar de motor jankte dat niet normaal was,best niet teveel doen )en over een tijdje terug had ik er baanbanden van een vriend op liggen en schommelde hij rond de 100km,voor op de baan wel meer comfort dan crossbanden maar neem geen simpel grindwegske met baanbanden want dat bekoop je
low and fast
nog een vraagje over de raptor 350(baan versie) , als je daar een open uitlaat onder legt, voel je dat fel in pk's?
trekt hij dan veel beter op enzo?
grtz
trekt hij dan veel beter op enzo?
grtz