Quad kopen
Quad kopen
Ik wil graag een quad kopen.
Ik denk dat ik deze wil kopen. ben zelf 13 jaar maar mijn vader wil er ook af en toe op rijden.
http://tweewielersaanbieding.nl/index.p ... &Itemid=62
Of is deze misschien beter?
Mvg Rob Abrahams
Ik denk dat ik deze wil kopen. ben zelf 13 jaar maar mijn vader wil er ook af en toe op rijden.
Of is deze misschien beter?
Mvg Rob Abrahams
Re: Quad kopen
Kan iemand me helpen?
NIET DOEN KRIJG JE SPIJT VAN!!!!!!
Dit zijn gewoon goedkope rommel quads waarmee je 1 dagje rijd en dan valt hij uit elkaar.
Ga kijken naar en yamaha breeze, suzuki lt80 of suzuki lt50. Deze laatse 2 hebben een lager aantal CC maar zullen beter presteren en zijn tenminste A-merken.
Of je spaart nog door tot je rond een budget van 1500-2000 zit en je koopt een yamaha blaster.
greetz
Dit zijn gewoon goedkope rommel quads waarmee je 1 dagje rijd en dan valt hij uit elkaar.
Ga kijken naar en yamaha breeze, suzuki lt80 of suzuki lt50. Deze laatse 2 hebben een lager aantal CC maar zullen beter presteren en zijn tenminste A-merken.
Of je spaart nog door tot je rond een budget van 1500-2000 zit en je koopt een yamaha blaster.
greetz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
hee,
ik zou het niet doen krijg je echt spijt van! die gaan echt te vaak kapot.( ik had er ook spijt van dat ik een chinees had gekocht)
ik zou voor een suzuki lt80 gaan kijken( op t forum staat nog een nieuwe tekoop voor 1600, dacht ik van iemand die die had gewonnen)
of yamaha breeze ook leuke dinge!
aangezien je vader er ook op wil gaan rijden zou ik dan toch een yamaha blaster kopen. super sterke motorblokjes en super quad (200cc 2takt schakel)
kijk eens op http://www.veilingkijker.nl kapaza, marktplaats, je kent die site's wel
sommige blaster's heb je voor 800-2500 ligt der net aan wat je wilt.
hier op t forum staat ook een topic over een quad kijken waar op te letten etc. neem dat gewoon mee als je een quad gaat kijken.
ik zou het niet doen krijg je echt spijt van! die gaan echt te vaak kapot.( ik had er ook spijt van dat ik een chinees had gekocht)
ik zou voor een suzuki lt80 gaan kijken( op t forum staat nog een nieuwe tekoop voor 1600, dacht ik van iemand die die had gewonnen)
of yamaha breeze ook leuke dinge!
aangezien je vader er ook op wil gaan rijden zou ik dan toch een yamaha blaster kopen. super sterke motorblokjes en super quad (200cc 2takt schakel)
kijk eens op http://www.veilingkijker.nl kapaza, marktplaats, je kent die site's wel
sommige blaster's heb je voor 800-2500 ligt der net aan wat je wilt.
hier op t forum staat ook een topic over een quad kijken waar op te letten etc. neem dat gewoon mee als je een quad gaat kijken.
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
-
- Quadrunner
een kymco maxxer 50 of 90 komt ook in aanmerking en zijn zéér degelijk.
Haha er staat ook bij dat deze 75 km/h rijden... dan valt die van ellende uit elkaar!
2takt
-
- Quadrunner
Gadverdamme wat een lelijk ding die eerste!
Ik had altijd bewonderng voor die chinese ontwerpers1
Ik zou ook voor Yamaha Breeze/blaster gaan. Breeze is automaat leuker (veiliger niet zo snel en automaat) voor de wat jongere rijders. En er kan een kenteken op heeft pa vast ook wat aan!
Ik heb er een die momenteel met een kapotte startmotor kampt. En ik ben al 18. Maar het blijven hele leuke machines die breezes. Gaan niet heel hard (top van 60/65 km/h op harde weg) maar je hebt voldoende power om alle NL tereinen (heuveltjes, modder) door te komen. (voor 125cc hé!)
LT 80 heb ik vroeger ook gehad. Die dingen rijden wel iets sportiever. Maar zijn wel kleiner. Breeze is erg laag (da's wel een nadeel) maar je kunt er met 2 personen opzitten (normaal rijden en ook normaal postuur voor die personen) Dat zou bij een blaster/lt80 niet gaan.
maar als u even verteld wat uw doelen zijn. Wat uw quad moet kunnen. (bijv crossen op circuits, rijden op de weg(kenteken) gewon reacreatief rondrijden op erf)
Je kunt ook altijd PM sturen voor vragen. groeten
Ik had altijd bewonderng voor die chinese ontwerpers1
Ik zou ook voor Yamaha Breeze/blaster gaan. Breeze is automaat leuker (veiliger niet zo snel en automaat) voor de wat jongere rijders. En er kan een kenteken op heeft pa vast ook wat aan!
Ik heb er een die momenteel met een kapotte startmotor kampt. En ik ben al 18. Maar het blijven hele leuke machines die breezes. Gaan niet heel hard (top van 60/65 km/h op harde weg) maar je hebt voldoende power om alle NL tereinen (heuveltjes, modder) door te komen. (voor 125cc hé!)
LT 80 heb ik vroeger ook gehad. Die dingen rijden wel iets sportiever. Maar zijn wel kleiner. Breeze is erg laag (da's wel een nadeel) maar je kunt er met 2 personen opzitten (normaal rijden en ook normaal postuur voor die personen) Dat zou bij een blaster/lt80 niet gaan.
maar als u even verteld wat uw doelen zijn. Wat uw quad moet kunnen. (bijv crossen op circuits, rijden op de weg(kenteken) gewon reacreatief rondrijden op erf)
Je kunt ook altijd PM sturen voor vragen. groeten
YAMAHA BREEZE 125cc
Ik wil er gewoon mee op het weiland crossen en soms op de weg rijden. En over heuveltjes of in het bos enzo
Maar de LT 80 is wel erg klein
Maar de LT 80 is wel erg klein
-
- Quadrunner
Tja quads zijn vrij klein.
Kijk eens naar een breeze (vooral reacreatief rijden) of blaster (wel wat meer crossen en schakelen dus weet niet of het allemaal nog wel leuk is) of misschien een barossa cheetah 170 die moeten 2e hands ook wel meevallen.
Kenteken verplicht of wou je vooral illegaal stukjes over de weg rijdedn? met/zonder kenteken maakt al een groot verschil in euro's. Daarom zijn die chizen ook zo aantrekkelijk maar de helft van het geld zijn ze kwijt om hem streetlegal te krijgen dus je betaald maar iets van 300 euro voor de quad zelf (en dan moeten al die mensen er nog winst mee maken)
Kijk eens naar een breeze (vooral reacreatief rijden) of blaster (wel wat meer crossen en schakelen dus weet niet of het allemaal nog wel leuk is) of misschien een barossa cheetah 170 die moeten 2e hands ook wel meevallen.
Kenteken verplicht of wou je vooral illegaal stukjes over de weg rijdedn? met/zonder kenteken maakt al een groot verschil in euro's. Daarom zijn die chizen ook zo aantrekkelijk maar de helft van het geld zijn ze kwijt om hem streetlegal te krijgen dus je betaald maar iets van 300 euro voor de quad zelf (en dan moeten al die mensen er nog winst mee maken)
YAMAHA BREEZE 125cc
ik zou gewoon voor een blaster gaan tis een crossquadje he. en daar past te minste je pa ook nog op
tevinden vanaf zoon 1000 euro. ( alles voor te leveren, en als je een beetje goede koopt heb je ook minder problemen dan die chineesjes)
tevinden vanaf zoon 1000 euro. ( alles voor te leveren, en als je een beetje goede koopt heb je ook minder problemen dan die chineesjes)
-
- Quadrunner
of een kymco MXU 150 die vind je voor weinig geld in okkazie en zijn zéér degelijk. je pa kan er gerust ook mee rijden, is groot genoeg.
-
- Quadrunner
Humor altijd overal waar je reageerd komt kymco boven watercyclonedriver schreef:of een kymco MXU 150 die vind je voor weinig geld in okkazie en zijn zéér degelijk. je pa kan er gerust ook mee rijden, is groot genoeg.
ja de kymco lover is altijd van de partij he:)
er is geen advies meer zonder de kymco's he,, kymco is het HET merk tegenwoordeg
haha wel comisch hoor dat je altijd reageerd met het advies voor een kymco...
greetz
er is geen advies meer zonder de kymco's he,, kymco is het HET merk tegenwoordeg
haha wel comisch hoor dat je altijd reageerd met het advies voor een kymco...
greetz
en geen toelichting waarom kymco zo goed is...
Ik heb het al eens uitgebreid aan hem gevraagd, maar dan krijg je geen antwoord
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
je bent echt niet de enigste hoorBoncari schreef:en geen toelichting waarom kymco zo goed is...
maarjha ff op de vraag , ik heb met me 12ste een barossa chetaa 170 cc gekocht voor 1400 euro , met alle optie's die er nu op zitten kijk maar in me garage . (ik en me pa rijden vaak over de straat met de 170 en houden het verkeer goed bij )
meschien ook en tip op zoo ene te kopen zijn ook degelijke quadjes .
niet zoo wie blaster het is een b merk , maar je moet gewoon tiekeltje meer onderhoud geven dan heb je nooit probleemen er mee
barossa 170 en 250 staan zeer goedkoop op kapaza en marktplaat toevallig een 250 voor 1000 euro gezien op kapaza ziet zelfde uti als die van mij aleen niet die optie's .
is je budjet nu voor een blaster , twijfel niet , en pak een blaster .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!