Toen ik wou parkeren in school op de voorziene parking ben ik door een ijzel plek doorgegleden tegen een paal. Met natuurlijk aanzienlijke schade. Kan ik de school hiervoor verantwoordelijk stellen omdat ze geen zout hebben gestrooid op de parking?
alvast bedankt
Grtz
Geslipt
-
- Quadracer
Re: Geslipt
ik ben op de cross ook eens in den decor gevlogen,had ook schadevergoeding gevraagd omdat er geen bord stond dat er niet mocht ingehaald worden maar tis niet gelukt mischien heb jij meer geluk
Jeffrey ik had je nog zo gewaarschuwd dat het een venijnig ding is.Wat is "aanzienlijke schade???"en wat zei de papa???
Greetz Etienne
Greetz Etienne
Enjoy your ride...
ai das minder.
Denk niet dat de school er iets aan kan doen. Als je weet dat het glad is dan moet je ook rustig rijden.
Als je op de weg op je snufferd gaat, kan de overheid hier ook niks aan doen....
Denk niet dat de school er iets aan kan doen. Als je weet dat het glad is dan moet je ook rustig rijden.
Als je op de weg op je snufferd gaat, kan de overheid hier ook niks aan doen....
Twas met de auto zuh! Met de quad dikke fun nuFOR FUN schreef:Jeffrey ik had je nog zo gewaarschuwd dat het een venijnig ding is.Wat is "aanzienlijke schade???"en wat zei de papa???
Greetz Etienne
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Maar ben je hier niet voor verzekerd?
Ik bedoel: de schade die ik zelf heb veroorzaakt aan mijn quad wordt volledig vergoed.
Maar ik ben dan ook all risk verzekerd (volledige casco).
Ik bedoel: de schade die ik zelf heb veroorzaakt aan mijn quad wordt volledig vergoed.
Maar ik ben dan ook all risk verzekerd (volledige casco).