heloow
weten jullie of dat het aan te raden is om een dynojetje in een ltz 400 te plaatsen???
slecht voor motor of niet?
veel stukken of niet?
veel fun of niet?
ps het gaat om één ltz van 2008
alvast bedankt
dynojet op ltz 400
-
Steffen
- Quadracer

- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: dynojet op ltz 400
als je motorische aanpassingen doet aan je quad dan is het aan te raden om een dynojet te plaatsen, dit zorgt voor de juiste afstelling. Zodat je motor niet te veel of te weinig benzine krijgt.
Als je geen aanpassingen doet dan zou ik het niet doen, want je gaat er geen baat bij hebben.
enkele aanpassingen die je kan doen zijn,
andere uitlaat
andere uitlaat met andere luchtfilter (al dan niet open luchtfilterbak)
en je kan ook nog altijd hot cams steken, of een ander vliegwiel, een andere carb...
Als je geen aanpassingen doet dan zou ik het niet doen, want je gaat er geen baat bij hebben.
enkele aanpassingen die je kan doen zijn,
andere uitlaat
andere uitlaat met andere luchtfilter (al dan niet open luchtfilterbak)
en je kan ook nog altijd hot cams steken, of een ander vliegwiel, een andere carb...
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
Re: dynojet op ltz 400
merciekes steffen
ng effe sparen dan want een andere uitlaat kost toch rap wa geld é
ng effe sparen dan want een andere uitlaat kost toch rap wa geld é
- raptor350
- Quadracer

- Berichten: 1455
- Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
- Locatie: herne , vlaams-brabant
Re: dynojet op ltz 400
Zo'n TM 36mm carbu kit is ook een echte aanrader voor de ltz400. ( 300 euro )boeckx schreef:merciekes steffen
ng effe sparen dan want een andere uitlaat kost toch rap wa geld é
Mikuni Tm36
We hebben de standaard Vacuum Carbu vervangen door één met accelerator pomp. De standaard carbu van de Z-400 werd puur uit ecologische redenen gemonteerd. En zorgt ervoor dat de standaard quad serieus wordt geknepen.
Het motorblok van de Z-400 stamt af van de DRZ-400S(Enduro) dit is het geknepen broertje van de DRZ-400E. De DRZ-400s wordt vooral verkocht in landen waar er strenge milieu normen zijn voor straat motoren. De standaard carbu van de DRZ-400E is er ook één met acceleratie pomp. Alle moderne motoren van Yamaha,KTM,... zijn uitgerust met Carbu met accelerator pomp.
Vandaar dat het veranderen van de standaard carbu een must is indien je het nodige vermogens winst wil hebben. Wel in combinatie met andere uitlaat en luchtfilter systeem
Deze carbu in combinatie met andere uitlaat geeft de quad een pak meer vermogen en koppel. Rond de 24% vermogens winst en 22% meer koppel.
==> quadperformance.be
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules

