nee zeker niet. Blijft alemaal hetzelfde, maar aangerade is 10w40. Ik rij met putoline, maar shell is ook goed, zorg wel niet dat je met goedkopere merken rijd, tkan geen kwaad maar de olie is dan sneller afgedraaid.
greetz
wilko schreef:Zijn die gasten zelf ook niet jong geweest.
Ga een keer zonder rijden dan waarderen ze het als de uitlaat er weer opzit.
Gr Wilko
dat zegt zelfs een vrouw die politie agente is dei zegt der niks op als wij een ganse dag met een paar motos in een wei aan het rijden zijn
die zegt ja wij zijn ook jong geweest
zij dat maar elke politie agent
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
zo van die verf, ja hoor, is sterk genoeg. Kheb ook nog e vraagske, ik heb nu een 180 van sproeier in mijn carbu (is wel een grotere dan standaard) Hoeveel groter zou ik moeten gaan als ik mijn luchtfilterdeksel erafhaal?
greetz
bij viertakt niet natuurlijk, de temperatuur ligt stukken hoger. Meeste buizen die je koopt zij gechromeerd of blank gelaten. Bij 2-takt gaat het, misschien juist aan het teutje beneden dat het wat afgaat, maar het houd wel goed ze. Anders blank schuren en oppolieren, ben je wel even aan bezig, maar mooi resultaat, en dan kruipolie erop en ze word mooi blauw.
sdsracer schreef:zo van die verf, ja hoor, is sterk genoeg. Kheb ook nog e vraagske, ik heb nu een 180 van sproeier in mijn carbu (is wel een grotere dan standaard) Hoeveel groter zou ik moeten gaan als ik mijn luchtfilterdeksel erafhaal?
greetz
180 op een blaster met standaard 26 mm mikuni??????????????
230/240 is standaard, met een ander filter en uitlaatje ga je al snel naar 300+(mikuni)