Hallo, kan iemand mij informatie geven over de mogelijkheden van het tunen van een Unilli CX 100. Die van mij loopt op dit moment 65 m/h en dat mag van mij wat harder.
Ik hoor het graag.
Groeten Remko Ebbeling
Tuning Unillie CX 100
Er worden geen luchtfilters van het merk K&N gemaakt voor Unilli, K&N heeft vrijwel voor alle merken een filter dus als hij daar niet bij staat zijn ze er waarschijnlijk ook niet van een ander goed merk. Misschien dat er wat 'bagger' aftermarket filtertjes zijn.
Maar wat je wel kan doen is contact opnemen met de importeur van K&N in Nederland, dan opgeven hoe groot de diameter is van de ring waarop je luchtfilter is gemonteerd (mits deze rond is, maar misschien weten hun nog wel iets voor andere rare vormen)
Het adres van hun site is: http://www.efkaimport.nl/
Maar dit heeft weinig zin zonder dat je een andere uitlaat neemt, waar je die zou kunnen vinden weet ik niet. Misschien informeren bij je dealer.
Carberateur haalt vrijwel niks uit, kan soms zelfs een negatief effect geven.
Omdat het een niet zo'n bekend merk is zijn er waarschijnlijk geen of bijna geen tunings onderdelen te verkrijgen, als je echt wil tunen zal je een andere quad moeten nemen, zoals bijvoorbeeld een Yamaha waar wel heel veel tuningsonderdelen voor zijn te krijgen.
Verder zou ik ook niks weten
Maar wat je wel kan doen is contact opnemen met de importeur van K&N in Nederland, dan opgeven hoe groot de diameter is van de ring waarop je luchtfilter is gemonteerd (mits deze rond is, maar misschien weten hun nog wel iets voor andere rare vormen)
Het adres van hun site is: http://www.efkaimport.nl/
Maar dit heeft weinig zin zonder dat je een andere uitlaat neemt, waar je die zou kunnen vinden weet ik niet. Misschien informeren bij je dealer.
Carberateur haalt vrijwel niks uit, kan soms zelfs een negatief effect geven.
Omdat het een niet zo'n bekend merk is zijn er waarschijnlijk geen of bijna geen tunings onderdelen te verkrijgen, als je echt wil tunen zal je een andere quad moeten nemen, zoals bijvoorbeeld een Yamaha waar wel heel veel tuningsonderdelen voor zijn te krijgen.
Verder zou ik ook niks weten
-
- Quadracer
- Contacteer:
is dat een 2t of een 4t motor. Als het een 4 tak is dan kan je er denk ik heel weinig aan doen mss kan je je demper open maken en daar de restrikties uit halen. Of de buis die in de dempingswol ligt met die gaatjes weg halen en vervangen voor een grotere maar in topsnelheid gaat dit niet veel schelen wel in kracht.en geluid
Als het een 2takt is kan je naar een uitlatenbouwer gaan zoals samba, verhasselt of hgs en er eentje laten maken maar dit zal duur zijn denk ik.
Als het een 2takt is kan je naar een uitlatenbouwer gaan zoals samba, verhasselt of hgs en er eentje laten maken maar dit zal duur zijn denk ik.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"