Hebben jullie tips voor het poetsen en onderhouden van een rino voorbocht op een blaster ?
Met wat moet ik hem poetsen ?
Wat moet ik erop spuiten en van die dingen
![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
...
![Applaudiseren :applaus:](./images/smilies/icon_applaus.gif)
alvast bedankt voor jullie hulp
![Applaudiseren :applaus:](./images/smilies/icon_applaus.gif)
![Duimend Knikken :knikduim:](./images/smilies/icon_knik_goed.gif)
![Vereren :buig:](./images/smilies/icon_buig.gif)
killroy1488 schreef:me speciaal product deed ik dat, want zit er aan gebrand ga dan eens dat product zoeken en wat laten weten
hee, id dat de zlfde blaster als k hier op http://nl.youtube.com/watch?v=QAaGEt5wAKo&hl=nlzie??L crosser schreef:gewoon ff met 800/1000 wet schuren en dan ff wat polijsten en vervolgens wd 40 erop spuiten en je pijp is nieuw was bij mijn ex-blaster met Doma ook![]()
L crosser schreef:gewoon ff met 800/1000 wet schuren en dan ff wat polijsten en vervolgens wd 40 erop spuiten en je pijp is nieuw was bij mijn ex-blaster met Doma ook![]()
Mooie Blaster!!!L crosser schreef:gewoon ff met 800/1000 wet schuren en dan ff wat polijsten en vervolgens wd 40 erop spuiten en je pijp is nieuw was bij mijn ex-blaster met Doma ook![]()
staat hij te koop op marktplaats?? ik zie hem toch nietL crosser schreef:dankjewel joa hij staat nu te koop op marktplaats van de nieuwe eigenaar die hem van mij heeft gekocht maar het doet me toch wel pijn als ik zie hoe hij nou verzorgt is ( mijn mooie blaster:()