Informatie YFZ450F
* Qenny, bedankt voor de tip, ik had hier nog niet naar gezocht
Jullie hebben hier een forum dus daar maak ik graag gebruik van, dit is voor mij handiger dan uren alle topics door te bladeren op zoek naar die paar antwoorden die ik zoek.
*Storm, bedankt voor je korte simpele uitleg, hier heb ik wat aan
*Backbone, ik kom uit Holland en ga de quad gebruiken voor de cross, dus niet op de openbare weg, dus papieren hoef ik niet, ik heb hier in Nederland een adresje en daar betaal ik 7600 euro voor een spik-splinter nieuwe Dus ik denk niet dat jij daar aankan met je prijs.
Voor de rest, kom maar op met verdere tips en trucs, alle standaard informatie ken ik inmiddels wel.
Jullie hebben hier een forum dus daar maak ik graag gebruik van, dit is voor mij handiger dan uren alle topics door te bladeren op zoek naar die paar antwoorden die ik zoek.
*Storm, bedankt voor je korte simpele uitleg, hier heb ik wat aan
*Backbone, ik kom uit Holland en ga de quad gebruiken voor de cross, dus niet op de openbare weg, dus papieren hoef ik niet, ik heb hier in Nederland een adresje en daar betaal ik 7600 euro voor een spik-splinter nieuwe Dus ik denk niet dat jij daar aankan met je prijs.
Voor de rest, kom maar op met verdere tips en trucs, alle standaard informatie ken ik inmiddels wel.
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
Die man doet grijze import dus ergens anders vandaan als van de importeur.
Jij wil het niet maar je kan ook geen kenteken krijgen op zijn quads omdat het framenummer niet bestaat in nederland.
zijn wel dingen om rekening mee te houden in iedergeval de garantie in jouw geval
Jij wil het niet maar je kan ook geen kenteken krijgen op zijn quads omdat het framenummer niet bestaat in nederland.
zijn wel dingen om rekening mee te houden in iedergeval de garantie in jouw geval
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
vincent het is jouw keus en niet de onze
maar mijn zoon heeft een 450 en dit is voor jouw ook een leuke quad
en een kenteken zou ik ook niet willen
en inderdaad je kan ze hier wel een stuk goedkoper krijgen
suc6 verder
ps als die van kenny zo goedkoop was waarom staat ie nog steeds te koop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en het blijft 2 de hands
maar mijn zoon heeft een 450 en dit is voor jouw ook een leuke quad
en een kenteken zou ik ook niet willen
en inderdaad je kan ze hier wel een stuk goedkoper krijgen
suc6 verder
ps als die van kenny zo goedkoop was waarom staat ie nog steeds te koop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en het blijft 2 de hands
doet V/D HAM ook en je kan gewoon een kenteken aanvragenRik350 schreef:Die man doet grijze import dus ergens anders vandaan als van de importeur.
Jij wil het niet maar je kan ook geen kenteken krijgen op zijn quads omdat het framenummer niet bestaat in nederland.
zijn wel dingen om rekening mee te houden in iedergeval de garantie in jouw geval
no problemo
grijs /zwart /blauw/paarse import geen probleem kan gewoon op
kenteken
hahahahahhahahahaaaaaaa...
NIKS is zo relax als een quad MET papieren, in nederland is dit uiteraard anders... je weet gewoon niet hoe een quad in waarde blijft wanneer hij papieren heeft... ik rij er ook niet mee op de baan en heb ook papieren, waarom? omdat quads zonder papieren gewoon zeer weinig waard zijn, je verliest gewoon heel veel op zeer korte tijd...
die van kenny is SUPER goedkoop en gewoon NIET mee gereden, hoogstens 5-6 keer ik ken kenny, en hij onderhoud zijn quads super goed en rijdt gewoon bijna nooit, en als hij rijdt, nooit super zwaar dus... als ik het geld had, stond die allang hier.
jij snapt gewoon niet dat die quad hier in belgië 10 000euro kost met papieren, dat heeft kenny ongeveer betaald, er nu voor ik gok maar wat, 1500euro aan opties op zitten, en hij hem nu verkoopt voor 8500euro MET papieren, euh ligt dit aan mij of is die quad GOEDKOOP?????????????
NIKS is zo relax als een quad MET papieren, in nederland is dit uiteraard anders... je weet gewoon niet hoe een quad in waarde blijft wanneer hij papieren heeft... ik rij er ook niet mee op de baan en heb ook papieren, waarom? omdat quads zonder papieren gewoon zeer weinig waard zijn, je verliest gewoon heel veel op zeer korte tijd...
die van kenny is SUPER goedkoop en gewoon NIET mee gereden, hoogstens 5-6 keer ik ken kenny, en hij onderhoud zijn quads super goed en rijdt gewoon bijna nooit, en als hij rijdt, nooit super zwaar dus... als ik het geld had, stond die allang hier.
jij snapt gewoon niet dat die quad hier in belgië 10 000euro kost met papieren, dat heeft kenny ongeveer betaald, er nu voor ik gok maar wat, 1500euro aan opties op zitten, en hij hem nu verkoopt voor 8500euro MET papieren, euh ligt dit aan mij of is die quad GOEDKOOP?????????????
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
He Hanzie in nederland is het inderdaad anders, hier moeten we bpm gaan betalen en moet de quad gekeurd worden, dus moeten er knipperlichten op enz. Flink wat kosten dus en aangezien een quad gemaakt is voor de "cross"
Ik denk dat zeker drie kwart van de quads in Nederland zonder kenteken zijn.
Wel of niet een kenteken, moet ieder voorzich weten, we vergeten in ieder geval waarom ik hier een topic heb aangemaakt; ik wil graag wat meer weten over de afstelling enz. van de 450, dus als er nog mensen zijn die informatie voor mij hebben, graag
Ik denk dat zeker drie kwart van de quads in Nederland zonder kenteken zijn.
Wel of niet een kenteken, moet ieder voorzich weten, we vergeten in ieder geval waarom ik hier een topic heb aangemaakt; ik wil graag wat meer weten over de afstelling enz. van de 450, dus als er nog mensen zijn die informatie voor mij hebben, graag
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
die is uit 2001 das toch niet bijna nieuw?Hellracer schreef:en voor de mensen die een bijna nieuwe raptor zoeken om ook alleen mee te crossen zonder papiere staat er ene bij Tibermont.be voor 5200euro
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
hoi vincent
over de afstellingen zijn hier ook de menigen over verdeeld
maar ik zou als ik jouw was alleen de sproeiers doen en de naaldclip
er zit wel veel meer in een 450 maar zou ik nog niet gaan gebruiken
want zo heb je er veel lol aan
ik weet niet waar je vandaan komt maar als je in de buurt bent van
den haag en je wilt een keer proberen wat een 450 doet met
je mail me en kom langs kan je proef rijden op de 450
van mijn zoon is verder ook standaard zit alleen een andere demper op
laat je niet gek maken over een quad met kenteken
suc6 bob
over de afstellingen zijn hier ook de menigen over verdeeld
maar ik zou als ik jouw was alleen de sproeiers doen en de naaldclip
er zit wel veel meer in een 450 maar zou ik nog niet gaan gebruiken
want zo heb je er veel lol aan
ik weet niet waar je vandaan komt maar als je in de buurt bent van
den haag en je wilt een keer proberen wat een 450 doet met
je mail me en kom langs kan je proef rijden op de 450
van mijn zoon is verder ook standaard zit alleen een andere demper op
laat je niet gek maken over een quad met kenteken
suc6 bob
Laatst gewijzigd door RAPPY660 op di 25 mei, 2004 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Hanzie schreef:hahahahahhahahahaaaaaaa...
NIKS is zo relax als een quad MET papieren, in nederland is dit uiteraard anders... je weet gewoon niet hoe een quad in waarde blijft wanneer hij papieren heeft... ik rij er ook niet mee op de baan en heb ook papieren, waarom? omdat quads zonder papieren gewoon zeer weinig waard zijn, je verliest gewoon heel veel op zeer korte tijd...
die van kenny is SUPER goedkoop en gewoon NIET mee gereden, hoogstens 5-6 keer ik ken kenny, en hij onderhoud zijn quads super goed en rijdt gewoon bijna nooit, en als hij rijdt, nooit super zwaar dus... als ik het geld had, stond die allang hier.
jij snapt gewoon niet dat die quad hier in belgië 10 000euro kost met papieren, dat heeft kenny ongeveer betaald, er nu voor ik gok maar wat, 1500euro aan opties op zitten, en hij hem nu verkoopt voor 8500euro MET papieren, euh ligt dit aan mij of is die quad GOEDKOOP?????????????
blblabbalaablalala enz...............
een quad met belgische papieren is hier niet veel waard (dat wil zeggen de papieren dan) om hem legaal voor NL (op de weg) te maken moet ie via duitsland door de tüv en dan naar de rdw.
(dan mag je over de aankoopprijs ook nog ff bpm betalen .....27%)
als je enkel voor de cross wilt, gewoon zonder papieren kopen.
dat is ook wat storm bedoelt.
doei doei
(dan mag je over de aankoopprijs ook nog ff bpm betalen .....27%)
als je enkel voor de cross wilt, gewoon zonder papieren kopen.
dat is ook wat storm bedoelt.
doei doei