Outlander 800 Max

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
poesaart
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 16 okt, 2006 23:02
Locatie: Tegen Brussel

Outlander 800 Max

Bericht door poesaart »

Heeft er hier al iemand ervaring met een outlander 800 Max, zowel positief als negatief, ik weet dat negatieve kritiek soms moeilijk toe te geven is maar toch graag ook hier uw ervaringen als er natuurlijk zijn !
Ook eventueel uw ervaringen met officiele dealers zijn welkom.
bigboy00
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 23 sep, 2007 12:16

Bericht door bigboy00 »

ken iemand met nen outlander 800 max ltd en kheb daar een een weekendje me in de ardenne gerede..
en da machine ga wreed goe vooruit moettek zegge!
hij heeft hem gekcoht bij wim motors ( http://www.wim-motors.com/ ) en is daar heel content van...

mvg
Gebruikersavatar
PeRReWePS
Quadrider
Quadrider
Berichten: 309
Lid geworden op: do 23 jun, 2005 22:10
Locatie: From Holland

Bericht door PeRReWePS »

Ik heb mijn renegade 800 gehaald bij Brabant Quads. Dit is eigenlijk een outlander 800... De max is dacht ik zo'n 20 cm langer en heeft een extra zit voor de 2e persoon.
Over de Can-am kan ik zeggen dat het super machines zijn. Verder nog geen op of aanmerkingen en na reeds 4000 km in 8 maanden nog steeds geen stukken of wat dan ook gehad...
Verder kan ik zeggen ga aub naar de officiele Can-Am dealer (bv Brabant Quads) en niet naar de grijze import dealers. De officiele kunnen wel 2 jaar waarborg geven. Verder is de service en kennis er super bij hun.

Voor andere officiele dealers moet je naar www.brp.com gaan.
Een Outlander 800 is niet te vergelijken met een grizzly 700 een Outlander 650 wel.

veel succes met je keuze.
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
baekelandt
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 22 nov, 2006 21:18
Locatie: ronse

Re: Outlander 800 Max

Bericht door baekelandt »

hallo

ik heb een outlander 800 LTD en ik moet zeggen uit persoonlijke ervaringen kan ik de ander commentaren alleen maar zeggen dat deze volledig kloppen , outlander 800 is niet te stoppen ! rijd door alles en over alles ! gwn een pracht van een machine !

outlander the power off dreams :D 8) burn rubber not your sole ! drive safe ! :p


groeten jonathan
kvf 400
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 15 dec, 2003 23:00

Re: Outlander 800 Max

Bericht door kvf 400 »

heb een jaar volop met mijn 800 outlander max xt limited(gekocht bij wimmotors)deel genomen aan verschillende ritten offroad in belgie en frankrijk en heb hem zo rap mogelijk verkocht!!!!
min punten ;vering veel te zwak (zeker voor de lange versie welke ik had ;bij doorwadden van rivieren rap veel electrice storingen daar waar de andere merken geen problemen hadden;radiator is voor aan slecht beschermd tegen modder en raakt rap bevuild dusveel stoppen en reinigen anders werkt koeling niet optimaal
er zijn veel betere quad's op de markt voor veel minder geld zoals suzuki kingquad super quad en andere....
4-weeling 4life !!

"LTZ-400 a.k.a mijne asvaltfretter"
Dinand
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: di 21 nov, 2006 21:08

Re: Outlander 800 Max

Bericht door Dinand »

kvf 400 schreef:heb een jaar volop met mijn 800 outlander max xt limited(gekocht bij wimmotors)deel genomen aan verschillende ritten offroad in belgie en frankrijk en heb hem zo rap mogelijk verkocht!!!!
min punten ;vering veel te zwak (zeker voor de lange versie welke ik had ;bij doorwadden van rivieren rap veel electrice storingen daar waar de andere merken geen problemen hadden;radiator is voor aan slecht beschermd tegen modder en raakt rap bevuild dusveel stoppen en reinigen anders werkt koeling niet optimaal
er zijn veel betere quad's op de markt voor veel minder geld zoals suzuki kingquad super quad en andere....

Maar deze problemen heeft polaris ook alleen en ook niet op te lossen en onderdelen zomaar een maand wachttijd en
dan nog het verkeerde krijgen dus de outlander is niet zo verkeert.

grt
Een super tevreden suzuki rijder .
kvf 400
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 15 dec, 2003 23:00

Re: Outlander 800 Max

Bericht door kvf 400 »

juist ,maar dan spreken we nog niet van al die andere te korten zoals constante dampaanslag in kilometerteller(een kwaal waar men al jaren met sukkelt volgens mijn garage) ,achteraan kan men geen vering bescherming steken want die smelten door dichte uitlaat.dan moet je die vering eens bekijken na enkele serieuse quad ritten enz...
ik geef juist mijn ervaring met die machine,heb daarvoor de duurste uit hun gamma gekocht om dat ik dacht dat can am de beste "was"
iedereen is vrij van te kopen wat hij wil,maar ik wilde dit toch even kwijt
succes met je quad
4-weeling 4life !!

"LTZ-400 a.k.a mijne asvaltfretter"
linhaidriver
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 15 nov, 2006 23:29
Locatie: Tussen Wester- en Oosterschelde

Re: Outlander 800 Max

Bericht door linhaidriver »

kvf 400 schreef:juist ,maar dan spreken we nog niet van al die andere te korten zoals constante dampaanslag in kilometerteller(een kwaal waar men al jaren met sukkelt volgens mijn garage) ,achteraan kan men geen vering bescherming steken want die smelten door dichte uitlaat.dan moet je die vering eens bekijken na enkele serieuse quad ritten enz...
ik geef juist mijn ervaring met die machine,heb daarvoor de duurste uit hun gamma gekocht om dat ik dacht dat can am de beste "was"
iedereen is vrij van te kopen wat hij wil,maar ik wilde dit toch even kwijt
succes met je quad
Ja zo kunnen er meerdere ervaringen zijn ik heb mijn can-am 800 xt max al 20 maanden en heb die ellende allemaal niet gehad
alleen dampaanslag kilometerteller maar mijn dealer, BrabantQuads, heeft die gelijk vervangen. De vering kun je instellen en met alle zaken die je noemt kun je gebruik maken van de garantie, die is nu zelfs 4 jaar dat is ook durf wanneer er niks aan goed is toch? :quad:
Gebruikersavatar
Danny
Quadrider
Quadrider
Berichten: 453
Lid geworden op: di 31 jul, 2007 16:54
Locatie: ergens tegen de limburg

Re: Outlander 800 Max

Bericht door Danny »

Ik hoop dat het een goeie is. Want ik heb mij gisteren ook een outlander 800 max gekocht. Wel van 2008 omdat er nu goeie kortingen op waren. En die 4 jaar garantie is idd ook mooi meegenomen.
2008 Can am outlander 800 max
linhaidriver
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 15 nov, 2006 23:29
Locatie: Tussen Wester- en Oosterschelde

Re: Outlander 800 Max

Bericht door linhaidriver »

Danny schreef:Ik hoop dat het een goeie is. Want ik heb mij gisteren ook een outlander 800 max gekocht. Wel van 2008 omdat er nu goeie kortingen op waren. En die 4 jaar garantie is idd ook mooi meegenomen.
Het is zeker een goeie Danny, Gefeliciteerd ik wens je er veel plezier mee.

groetjes, Paul
:quad:
skibsplast
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 32
Lid geworden op: di 10 jul, 2007 21:22
Locatie: franeker

Re: Outlander 800 Max

Bericht door skibsplast »

Gefeliciteerd Danny en veel plezier met je quad...

Ik rijd zelf ook een Outlander 800 Max (ook goede korting en 4 jr garantie) afgelopen Dinsdag hebben mijn broer en mijn vader ook beide een 800 Max besteld dus binnenkort 3 800's in de familie.

Vocht in de teller heb ik overigens geen last van,
Can Am Outlander 800 MAX
Gebruikersavatar
PeRReWePS
Quadrider
Quadrider
Berichten: 309
Lid geworden op: do 23 jun, 2005 22:10
Locatie: From Holland

Re: Outlander 800 Max

Bericht door PeRReWePS »

Een Oom van mij heeft ook Zojuist een Max xt 800 aangeschaft. Ook zeer goede deal kunnen maken en 4 jaar Garantie.
Gekocht bij Brabant Quads (Forum Sponsor)
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
skibsplast
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 32
Lid geworden op: di 10 jul, 2007 21:22
Locatie: franeker

Re: Outlander 800 Max

Bericht door skibsplast »

Inderdaad, hun hebben op dit moment daar 2 st. aangeschaft voor zachte prijzen, mijn eigen komt bij QFF vandaan (dec '08) ook met 4 jr garantie en een hele leuke prijs.

T'word nog wel eens mooi op de wegen met al die quads...
Can Am Outlander 800 MAX
Plaats reactie