Hoi,
Alhoewel is steeds meer op de off-road motor te vinden zal zijn, dan op de quad, wens ik mij een vierwielertje aan te schaffen.
Mijn belangstelling gaat naar een Outlander Max. Maar welke nemen de 650 of de 800 ? Mijn ervaring leert me dat de meeste enduristen sneller zijn met een 400, dan met een 525. Is dat in de quadwereld ook zo? IK heb namelijk al wel eens met een quad gereden, maar ben zeker geen kenner. Heb al wat Yamaha (van de pers) gereden en de Grizzly vond ik maar niets wegens te loom. De Raptor 700 darentegen, dat was kicken. Wie geeft me raad?
Xander
650 of 800
- Danny
- Quadrider
Re: 650 of 800
Als ge de grizzly te loom vind moet ge zeker gene 650 nemen want die zijn naart schijnt even snel als ge grizzly 700.
Mij hebben ze het afgeraden om nen 650 te kopen want daar zou ik spijt van hebben dat deze te traag zou zijn.
Ik heb nu sinds een week een 800 en das nu al een bom en hij is nog niet eens ingereden.
Mij hebben ze het afgeraden om nen 650 te kopen want daar zou ik spijt van hebben dat deze te traag zou zijn.
Ik heb nu sinds een week een 800 en das nu al een bom en hij is nog niet eens ingereden.
2008 Can am outlander 800 max
Heb ook lang aan het twijfelen geweest 800 of 650; Ben met de2 gaan rijden en heb rap besloten voor de 800 te nemen. Is echt een bom van een quad. Zelf met een aanhangwagen van 600 km trekt hij als een beest. Yamaha is 1 cylinder en Can Am een V2. Groot verschil dus. Pk's heb je nooit te veel
Mike
Mike
Knoop maar doorgehakt,'t is nen 800 geworden, nu nog wat mensen rond het Leuvense vinden om er samen op uit te trekken.
Alex
Alex
- Danny
- Quadrider
Die gaat ge genoeg vinden.
Zie maar eens bij kalender ritten.
We doen normaal redelijk vaak ritjes vanuit leuven en daar zitten ook zeker mooie stukken tussen.
Zie maar eens bij kalender ritten.
We doen normaal redelijk vaak ritjes vanuit leuven en daar zitten ook zeker mooie stukken tussen.
2008 Can am outlander 800 max