Foto's Olmen en Boxmeer

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Plaats reactie
Frnak
Quadrider
Quadrider

Foto's Olmen en Boxmeer

Bericht door Frnak »

Hallo,

voor diegene die het zich interesseren heb ik de foto's van afgelopen weekend gemaakt te OLMEN-BALEN én de foto's van BOXMEER weer on-line gezet op mijn website:WWW.QUADPHOTOS.EU
Er staan ook nog foto's op van Berghem een paar weken geleden.
Kijk op Gallerie en klik dan op 2009.

Mvg Frank
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Re: Foto's Olmen en Boxmeer

Bericht door Thomaz »

Yuuuw Frnak, van waar zijt ge ergens ? Ik zou graag eens op het cross parcours gaan rijden samen met ne kameraad. Wa vraagt ge daar voor voor foto's te maken ? Of hoe gaat gij te werk ? :D
Als ge uw vriendin ofzo ne foto laat maken, dan hebt ge nie "da" wadat ge juist wou :lol:

Laat ge mij eens wat weten ?
Alvast merci, groeten Thomaz
Frnak
Quadrider
Quadrider

Bericht door Frnak »

Hallo Thomaz,

ik kom van Reusel(net over de grens bij Arendonk).
Een vriendin heb ik niet dus van haar een foto maken zal niet meevallen....

Ik kies zo voor het weekend een gelegenheid uit waar veel quadcrossers zijn op een circuit.
Dit weekend ga ik zaterdag een interview houden op lokatie bij Martijn van Gastel die met zijn quad Le Dakar 2009 heeft gereden in Zuid Amerika.Dus zaterdag kom het niet uit om ergens op een baan foto's te maken.
Zondag echter heb ik nog open.Ik kan nog altijd kiezen en hoop van de rijders te horen waar ze gaan trainen.
Berghem thv Oss zou een keuze kunnen zijn.
Veel mensen zijn nu aan het trainen voor Le Touquet waar ik ook foto's zal gaan maken.Probeer om goede foto's te maken en zodoende rijders te ontmoeten die misschien 1 of 2 foto's van mij willen kopen.
Mijn foto's zijn niet duur.Maar dat vertel ik je wel in een persoonlijke mail of zo.
Wanneer het niet te ver rijden is voor mij, dan vraag ik er verder niets voor.De foto's die ik maak komen op mijn website en wie interesse heeft kan me een mail sturen om een foto te "bestellen".

Dus laat maar weten waar je in het weekend ergens rijdt en als ik tijd heb, kom ik er naar toe om foto's te maken.
Mvg Frank
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Bericht door Thomaz »

Yuuw Frnak, wat ik zei was " als ge door uw vriendin ne foto laat maken dan valt uwe foto nie goed mee" daarmee bedoelde ik dat als ik mijn vriendin ne foto laat maken, dan is da gene goeie foto :D
Dit weekend ga ik nie rijden, maar ik zal u zeker iets laten weten als we eens met een paar man gaan rijden. Mijn bedoeling is ook ne chice foto van mij op men kamer fzo te hangen :D . Maar ik heb al een paar foto's gezien op uw website en ik vind ze chic. Ik laat u zeker nog eens wat weten als we met een paar man gaan rijden ergens, of op een parcours en dan laten we u zeker eens wat weten.

Groeten Thomaz
Frnak
Quadrider
Quadrider

Bericht door Frnak »

Ah....ja, nou snap ik het .
Sorry....
Ja, laat maar weten.
Als ik tijd heb, kom ik zeker.

Groeten Frank
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

mooi baantje in boxmeer
ben er zondag effe wezen crossen :quad:
2017 raptor 700 SE
Frnak
Quadrider
Quadrider

Bericht door Frnak »

Jep, vind ik ook.Niet te groot zodat ik alle tijd van de wereld heb om verschillende foto's te maken.

Morgen, zondag 8 Februari, ga ik foto's maken in Berghem op de New 7 Hills.
Er komen verschillende toprijders, waaronder Joe Maessen en Ingo Ten Vregelaar.
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

das ook wel een mooie baan jah

helaas ben ik morgen heel de dag aan het sleutelen
maar we zien me kaar vast nog wel eens op de crossbaan frank :wink:
2017 raptor 700 SE
Plaats reactie