het enige dat je moet chekken is of de carterdeksel al vervangen geweest is door een alu exemplaar
anders zeker vervangen!!!
motor valt uit in zen derde
Re: motor valt uit in zen derde
waarschijnlijk een motor gevonden van 2007 een complete gereviseerde bij quadcentrale, ziet er dus goed uit
das heel interesant!
3700 euro kosten is serieus ver gegrepen! !
De kosten die jij daar opnoemt gaan gepaard met ongeveer 1200 euro onderdelen en dan nog eens 2000 euro aan werkuren.
voor da geld heb je een yoshimura stroker crank en heb je nog geld over!
Quadcentrale??? Waren deze mannen geen prutsers in revisie??
Ivm quadblok in 2e hands waarvan 1e en achteruit blijft hangen. Afblijven die handel! Blok zal niet met liefde behandeld geweest zijn.
Op het forum staat wel ergens een volledige revisie die ik geschreven heb van mijn Z400. Daar staan naar mijn gedacht ook de kostprijs bij wat het mij gekost heeft.
mvg
De kosten die jij daar opnoemt gaan gepaard met ongeveer 1200 euro onderdelen en dan nog eens 2000 euro aan werkuren.
voor da geld heb je een yoshimura stroker crank en heb je nog geld over!
Quadcentrale??? Waren deze mannen geen prutsers in revisie??
Ivm quadblok in 2e hands waarvan 1e en achteruit blijft hangen. Afblijven die handel! Blok zal niet met liefde behandeld geweest zijn.
Op het forum staat wel ergens een volledige revisie die ik geschreven heb van mijn Z400. Daar staan naar mijn gedacht ook de kostprijs bij wat het mij gekost heeft.
mvg
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
wel ondertussen heb ik toch beslist van geen ander blok te steken, nu is hij via siman van hier op het forum(die me ongelooflijk goed heeft geholpen) binnen gebracht bij motorparts in wevelgem, en ginds gaat men een bestek maken, heb voor men eigen uitgemaakt als de kosten te hoog zijn koop ik me een nieuwe en verkoop ik men ltz met vastgelopen blok zo, of in onderdelen, zal dat nog even moeten bekijken