ASV hendels
ASV hendels
Zijn hier quadliefhebbers die ASV hendels op hun quad geplaats hebben ??
Ik zoek een simpel koppelingshendel en rem hendel met aansluiting voor remlicht .
Dit zou een hendel moeten zijn voor korte vingers .
Bent U tevreden over ASV en waar hebt U ze gekocht ??
Ik zoek een simpel koppelingshendel en rem hendel met aansluiting voor remlicht .
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Re: ASV hendels
nijsluc schreef:Zijn hier quadliefhebbers die ASV hendels op hun quad geplaats hebben ??
niemand dus ga ik ze niet kopen
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
-
- Quadrider
hoi ... ja ik heb zoon hender en remhendel .. is echt goed matriaal .. mar kost al gouw wat euro s voor het systeem
zal niet snel breken ofzo ... want die plooit naar achter ook
groetjes sven
zal niet snel breken ofzo ... want die plooit naar achter ook
groetjes sven
-
- Quad GOD
- Contacteer:
De meeste hebben geen contact voor remlicht. Zijn trouwens al heel wat merken op markt met zelfde principe als ASV maar stukken goedkoper.nijsluc schreef:Zijn hier quadliefhebbers die ASV hendels op hun quad geplaats hebben ??
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit W-tec schreef:De meeste hebben geen contact voor remlicht. Zijn trouwens al heel wat merken op markt met zelfde principe als ASV maar stukken goedkoper.nijsluc schreef:Zijn hier quadliefhebbers die ASV hendels op hun quad geplaats hebben ??
Heb jij zulke hendels in stock ?
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
-
- Quadrider
als je wilt kan ik er voor jou aan geraken
mogen dat er zijn de schanieren .. die ook naar voor plooien ??
geef jou e mail via PB dan zal ik jou foto sturen op mijn quad staat zoon hendel
groetjes sven
geef jou e mail via PB dan zal ik jou foto sturen op mijn quad staat zoon hendel
groetjes sven
svenspeed450turbo schreef:als je wilt kan ik er voor jou aan geraken
groetjes sven
Sorry voor dit late antwoord maar ik heb 2 hendels kunnen overkopen in 2dehands .
Ik heb ze voor halve prijs gekocht .
maar alvast bedankt voor het aanbod
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Hoi,
ik heb ASV hendels op mijn quad geplaatst. Heel mooi afwerking maar fout in hun constructie door te zeggen dat de scharnierpunten gelagerd zijn. Hetgeen gelagerd is het scharnier punt die naar voren plooit en niet het scharnier punt die continu belast word.
Ik heb hiervoor contact opgenomen met ASV moment ik deze hendels in ontvangst genomen heb maar tot nu toe nog geen antwoord gekregen. Heb er in feite ook niet veel achter gelopen.
Bij deze een duurkoop voor mooie afgewerkte hendels waarvoor ik ze eigenlijk aangekocht had voor de lagers op het meest belast scharnier element terwijl dit nu niet het geval is. Maar al bij al toch tevreden omdat niemand ze heeft
mvg
Andries
ik heb ASV hendels op mijn quad geplaatst. Heel mooi afwerking maar fout in hun constructie door te zeggen dat de scharnierpunten gelagerd zijn. Hetgeen gelagerd is het scharnier punt die naar voren plooit en niet het scharnier punt die continu belast word.
Ik heb hiervoor contact opgenomen met ASV moment ik deze hendels in ontvangst genomen heb maar tot nu toe nog geen antwoord gekregen. Heb er in feite ook niet veel achter gelopen.
Bij deze een duurkoop voor mooie afgewerkte hendels waarvoor ik ze eigenlijk aangekocht had voor de lagers op het meest belast scharnier element terwijl dit nu niet het geval is. Maar al bij al toch tevreden omdat niemand ze heeft
mvg
Andries
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Deze zijn stuk goedkoper, komen op 100 euro nieuw
http://parts.motorcycle-superstore.com/ ... acing.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://parts.motorcycle-superstore.com/ ... acing.html" onclick="window.open(this.href);return false;
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be