Hai
Ben nieuw op het forum en had een vraag. Heb intresse in yamaha raptor 700. Maar hoe breed zijn die van het linker naar het rechterwiel ? Dit omdat ik met een beprekte breete zit om hem dan achterom in de tuin tekrijgen. dat is ongeveer 1 mter en 35 centimeter breed. En aangezien ik hem voornamelijk voor op de weg wil gebruiken, wou ik hem ook wat verbreden en andere velgen met wegbanden kopen die ik ook wat breder wil dan.
Alvast bedankt bas
yamaha raptor 700 hoe breed ?
-
- Quadrider
- Contacteer:
Re: yamaha raptor 700 hoe breed ?
Op die van mij staan spoorverbreders en ik meet 1m26.
Hai
Bedankt voor je reactie terug. En die 1m 26cm is dan van buitenkant linkerband t/m buitenkant rechterband ? En hoe breed zijn de spoorverbreders ?
Alvast bedankt bas
Bedankt voor je reactie terug. En die 1m 26cm is dan van buitenkant linkerband t/m buitenkant rechterband ? En hoe breed zijn de spoorverbreders ?
Alvast bedankt bas
-
- Quadrider
- Contacteer:
Dat is inderdaad van buitenkant linkerkant tot buitenkant rechterkant gemeten. De spoorverbreders zijn elk 4 of 4,5cm (ik weet het niet juist meer).
ik meet 1m 35 met spoorverbreders en brede douglas velgen met baanbanden
-
- Quadrider
Hey,
de spoorverbreders zijn normaal 45 mm achteraan.
Ik zit nu vanachter op 1,38 m breed, maar dit is dan wel met andere achteras + spoorverbreders en velgen 10x10
Ik weet niet hoe breed je gaat willen gaan, maar met alleen spoorverbreders en eventueel brede velgen is dat geen probleem.
Een achteras kan dan ook weer, maar dan wel zonder de spoorverbreders...
Kopen maar die handel zou ik zo zeggen
Grtzzzz
de spoorverbreders zijn normaal 45 mm achteraan.
Ik zit nu vanachter op 1,38 m breed, maar dit is dan wel met andere achteras + spoorverbreders en velgen 10x10
Ik weet niet hoe breed je gaat willen gaan, maar met alleen spoorverbreders en eventueel brede velgen is dat geen probleem.
Een achteras kan dan ook weer, maar dan wel zonder de spoorverbreders...
Kopen maar die handel zou ik zo zeggen
Grtzzzz