blaster
-
- Quadrider
Re: blaster
zalmooi dingetje worden,,
lijkt me bruut met zo'n yzblok eronder..
lijkt me bruut met zo'n yzblok eronder..
When The Gates Drops ,The Bullshit Stops ,No Fear ,No Friends ,Until The Race Ends
Dat Kan Sneller!!!!
Dat Kan Sneller!!!!
hoi alles licht voor het ogenblik stil ik heb de yz niet kunnen koopen ze hebben mij en tijtje aan het lijntje gehouwden
maar ben zeker trug op zoek naar zo een motor ik dengk nog een 4 tal weken dan vliegen we er trug in
greetz steven
maar ben zeker trug op zoek naar zo een motor ik dengk nog een 4 tal weken dan vliegen we er trug in
greetz steven
ah das goe!
- raptor350
- Quadracer
Dat horen we graag
Check ook eens ebay , daar vind je zeer veel motorblokken ( dan moet je wel internationaal gaan zoeken )
zoals de usa bijvoorbeeld
tip: bij kartshops verkopen ze ook vaak motorblokken apart ( de TM 125cc ) of op internet ff zoeken naar kart motoren , dan kom je vaak uit op crossmotor blokjes ( meestal de 125cc's )
Check ook eens ebay , daar vind je zeer veel motorblokken ( dan moet je wel internationaal gaan zoeken )
zoals de usa bijvoorbeeld
tip: bij kartshops verkopen ze ook vaak motorblokken apart ( de TM 125cc ) of op internet ff zoeken naar kart motoren , dan kom je vaak uit op crossmotor blokjes ( meestal de 125cc's )
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
hoi dat ga ik zeker doen het is tof dat julie mijn project zo volgen hij moet zeker tegen de zomer af zijn
greetz steven
greetz steven
-
- Quadrider
jaa dat zal toch zeker wel gaan lukken...bull schreef:hoi dat ga ik zeker doen het is tof dat julie mijn project zo volgen hij moet zeker tegen de zomer af zijn
greetz steven
en ik hoop echt dat je nog een ander blok kan vinden..
When The Gates Drops ,The Bullshit Stops ,No Fear ,No Friends ,Until The Race Ends
Dat Kan Sneller!!!!
Dat Kan Sneller!!!!
hoi julie hebben me trug wat moet gegeven ik zat te dengken ik weet het dat is iets dat ik niet vaak doe
maar kan er bevoor beelt een motor van een xj 900 onder of een andere motor bevoor beelt een 600 cc of zo het moet wel een yamaha zijn al vast bedangkt
greetz steven
maar kan er bevoor beelt een motor van een xj 900 onder of een andere motor bevoor beelt een 600 cc of zo het moet wel een yamaha zijn al vast bedangkt
greetz steven
ik denk dat je chassis te klein gaat zijn en dat je heel veel gaat moeten aanpassen
idd, blaster heeft weinig ruimte.airwolf schreef:ik denk dat je chassis te klein gaat zijn en dat je heel veel gaat moeten aanpassen
denk dat je het beter bij een 1 cilinder of een 2 cilinder ken houden.
die jonge van het forum, met die lekkere reet
- raptor350
- Quadracer
gewoon een yz 250cc blok , 53PK standaard !!!
Dat motorblok KICKS ASS!!!
Dat motorblok KICKS ASS!!!
ja ik dengk dat dat ook het beste is dan ben ik zeker dat ik voor de zomer rij
greetz steven
greetz steven
hoi ik ben nog steetes op zoek naar een yz motor ik dengk dat het beste is dat ik een voledige crosser koop dan heb ik de water koeling en de uitlaat er bij nu zat ik te dengken om mijn motor te verkoopen van de blaster deze moet geboort worden en een nieuwe piston krijgen en mijn uit laat een fmf powercore 2 ook te verkoopen dan kunen die centen bijdraagen aan de nieuwe motor wat kan ik hier voor krijgen ?????
de yz moet die van een bepaalt jaar zijn wand ge vint er van bj 85 en van bj 98 en jonger ook en dan veel duurder
alvast bedangkt ik hoor het wel
greetz steven
de yz moet die van een bepaalt jaar zijn wand ge vint er van bj 85 en van bj 98 en jonger ook en dan veel duurder
greetz steven
-
- Quad Expert
- Contacteer:
http://www.quadforumbenelux.com/search. ... 7&sr=posts" onclick="window.open(this.href);return false;
hij zoekt nog een uitlaat...
hij zoekt nog een uitlaat...
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
hoi dieseltank,
bedankt voor de reactie heb hem een pb verstuurd
greetz steven
bedankt voor de reactie heb hem een pb verstuurd
greetz steven
- raptor350
- Quadracer
hier heb je een trx 250R met een yz 250cc blok ingebouwd ==> http://www.2dehands.be/honda-trx-250-r- ... q=yz%20250" onclick="window.open(this.href);return false;bull schreef:hoi ik ben nog steetes op zoek naar een yz motor ik dengk dat het beste is dat ik een voledige crosser koop dan heb ik de water koeling en de uitlaat er bij nu zat ik te dengken om mijn motor te verkoopen van de blaster deze moet geboort worden en een nieuwe piston krijgen en mijn uit laat een fmf powercore 2 ook te verkoopen dan kunen die centen bijdraagen aan de nieuwe motor wat kan ik hier voor krijgen ?????
greetz steven
Kan wel wat beter afgewerkt worden zie ik ... moet wel zot hard gaan